دامنال گلیسون در سریالی درباره ی رسوایی واترگیت بازی می کند

29 April 2021 - 00:40

دامنال گلیسون به وودی هارلسون و جاستین ترو در سریالی درباره‌ی رسوایی واترگیت، محصول شبکه‌ی HBO، پیوست.

به‌گزارش ورایتی، دامنال گلیسون (Domhnall Gleeson) بازیگرِ مجموعه‌‌فیلم‌هایی هم‌چون Star Wars ،Harry Potter و Peter Rabbit به سریالی درباره‌ی رسوایی واترگیت که توسط HBO ساخته خواهد شد، پیوست. او قرار است در این سریال کوتاه در نقش جان دین (John Dean) یکی از مقامات بلندپایه‌ی کاخ سفید ظاهر می‌شود و داستان سریال قرار است از دیدِ دین روایت شود.

در زمان ریاست جمهوری نیکسون، جان دین یکی از مشاوران جوان و برجسته‌ی کاخ سفید بود و نقش مهمی در اتفاقات واترگیت که نهایتا به ریاست جمهوری نیکسون پایان داد، ایفا کرد. پیش‌تر حضور وودی هارلسون (Woody Harrelson) بازیگر فیلم‌هایی هم‌چون Zombieland و Now You See Me و جاستین ترو (Justin Theroux) بازیگر فیلم‌ها و سریال‌هایی هم‌چون Spy Who Dumped Me و Maniac، به‌ترتیب در نقش جی. گوردون جیدی (G. Gordon Giddy) و ای. ادوارد هانت (E. Howard Hunt)، در این سریال قطعی شده بود.

این سریال ۵ قسمتی، روایت‌گر سقوط ریچارد نیکسون و نقش جیدی و هانت، افرادی که از آن‌ها به‌عنوان مغز متفکرهای کاخ سفید در آن دوران نام برده می‌شد، در این سقوط و ایجاد رسوایی بزرگ واترگیت است. این سریال براساس رمانی نوشته‌ی اجیل کروگ (Egil Krogh) و متیو کروگ (Matthew Krogh) که براساس اسناد معتبر و حقیقی نوشته شده است، ساخته خواهد شد.

هارلسون و ترو جزو تهیه‌کنندگان این سریال نیز هستند. این سریال هم‌چنین به‌منزله‌ی بازگشتِ هارلسون، ترو و گلیسون به HBO است. هارلسون آخرین‌بار در فصل اول سریالِ تحسین‌ شده‌ی True Detective در کنار متیو مک‌کوناهی (Matthew McConaughey)، ترو به‌عنوان نقش اصلی در سریال The Leftovers و گلیسون نیز در سریال Run در کنار مریت ویور (Merritt Wever) و ریچ سومر (Rich Sommer) به‌ایفای نقش پرداخته بودند.

این سریال، توسط نویسندگان سریال مشهور Veep یعنی الکس گرگوری (Alex Gregory) و پیتر هویک (Peter Huyck) نویسندگی و ساخته خواهد شد. این دو هم‌چنین به‌همراه، داوین مندل (Davin Mandell) تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال نیز برعهده خواهند داشت. مندل هم‌چنین قرار است تمامی قسمت‌های این سریال را هم به‌تنهایی کارگردانی کند. دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال عبارتند از: روبن فلایشر (Ruben Fleischer)، دیوید برناد (David Bernad)، پاول لی (Paul Lee)، مارک رویبال (Mark Roybal)، نن ابونگ (Nne Ebong)، فرانک ریچ (Frank Rich)، لن آماتو (Len Amato) و گرگ فینبرگ (Gregg Fienberg).

هنوز اطلاعات بیش‌تری از جزئیات پروژه و زمان نمایشش در دست نیست، ولی این سریال احتمالا دوباره و پس از گذشت حدود ۵۰ سال از وقایع واترگیت، این رسوایی عظیم را در کانون توجهات قرار خواهد داد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.