احتمال ساخت دنباله فیلم Godzilla vs. Kong با نام Son of Kong

29 April 2021 - 14:28
فیلم Son of Kong

آدام وینگارد در حال مذاکره با کمپانی لجندری در رابطه با ساخت دنباله‌ای برای فیلم Godzilla vs. Kong با نام Son of Kong می‌باشد.

پس از موفقیت فروش ۴۰۰ میلیون دلاری فیلم Godzilla vs. Kong از آدام وینگارد (Adam Wingard)، خبرگزاری هالیوودریپورتر گزارش داد که کمپانی لجندری در حال گفت‌و‌گوهای اولیه با این کارگردان می‌باشد تا برای حداقل برای یک دنباله دیگر از دنیای هیولاها با او قرارداد ببندد. این گزارش همچنین خاطرنشان می‌کند که یکی از عناوین بحث شده در مذاکرات پروژه Son of Kong «پسر کونگ» می‌باشد.

برای کسانی که از نعمت غفلت بهره‌مند هستند، باید بگویم که Son of Kong همان دنباله‌ای است که نه ماه بعد از فیلم اصلی King Kong در سال ۱۹۹۳ منتشر شد. فیلم Son of Kong طی ۶۲ دقیقه تصویر دلنشین، راه خود را به دنیای فیلم‌ها باز می‌کند. پسر بامزه و احمق کونگ تقریبا بلافاصله پس از نجات قاتل پدرش از یک طوفان گرمسیری به کام مرگ کشیده می‌شود. این یکی از دیوانه‌کننده‌ترین پایان‌ها برای یک فیلم از زمان اختراع دوربین بود.

این روز‌ها سر وینگارد خیلی شلوغ است؛ زیرا هم در حال کار کردن روی یک بازسازی/دنباله از فیلم Face/Off به کارگردانی جان وو (John Woo) و هم در حال ساخت لایواکشن Thundercats می‌باشد. اگر قرارداد وینگارد با کمپانی لجندری منعقد شود، دنباله‌ای از این فیلم هیجان‌انگیز ساخته خواهد شد ولی این پروژه همچنین اولین باری خواهد بود که یک فرد کارگردانی دو فیلم از دنیای هیولاهای کمپانی برادران وارنر را بر عهده داشته است. همچنین اگر بخواهیم واقع‌بینانه به این موضوع نگاه کنیم، هر چیزی که وینگارد درباره صحنه‌های تغییر یافته به عنوان یک دنباله به ما معرفی می‌کند در واقع پیرامون “زمین توخالی” است که آن را در دنیای هیولاها در فیلم Godzilla vs. Kong دیدیم.

فیلم Godzilla vs. Kong نقطه اوج داستانی بود که با فیلم Godzilla در سال ۲۰۱۴ شروع شد و مدت کوتاهی بعد از آن با فیلم Kong: Skull Island و Godzilla: King of the Monsters ادامه یافت. در حالی که هیچ‌کدام از این فیلم‌های جلوه برجسته‌ای در گیشه‌های فروش یا مقیاس Rotten Tomatoes نداشت، طرفداران این فرنچایز که هنوز از فکر آن بیرون نیامده بودند و می‌خواستند که نبرد این دو هیولا را ببینند. فیلم وینگارد که به صورت همزمان در سینماها و استریمر HBO Max منتشر شد، به طور قطعی به وعده رویارویی این دو هیولا جامه عمل پوشاند. ربکا هال (Rebecca Hall)، الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgard)، میلی بابی بروان (Millie Bobby Brown)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) و جولیان دنیسون (Julian Dennison) نیز از بازیگران این فیلم بودند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.