بازیگر سریال Young Rock به فیلم Black Adam پیوست

30 April 2021 - 14:02
Black Adam

اولی لاتوکفو بازیگر سریال «راک جوان» دوئین جانسون، به جمع بازیگران حاضر در فیلم «بلک ادم» اضافه شد.

این بازیگر که پیش از این در نقش دوئین جانسون (Dwayne Johnson) در سریال شبکه NBC با عنوان Young Rock نقش‌آفرینی کرده، اکنون قرار است بار دیگر در کنار این بازیگر، در فیلم کمپانی DC با عنوان Black Adam به ایفای نقش بپردازد. البته هنوز مشخص نیست که او قرار است نقش کدام کاراکتر را در این فیلم ایفا کند. خبر پیوستن اولی لاتوکفو (Uli Latukefu) به این پروژه را وب‌سایت Deadline منتشر کرده است. علی‌رغم مشخص نشدن نقش این بازیگر در این فیلم، می‌توان به راحتی حدس زد که او قرار چه نقشی را در این پروژه ایفا کند.

فیلم Black Adam در حال حاضر، در حال طی کردن مراحل فیلم‌برداری‌اش در پایتخت ایالت جورجیا آمریکا یعنی آتلانتا می‌باشد. ساخت این فیلم مورد انتظار که به مدت بسیار طولانی در مرحله توسعه قرار داشته، سرانجام اتفاق افتاده ولی با این حال، هنوز طرح داستانی این فیلم مشخص نشده است.

مدیران این پروژه نیز با اضافه کردن بازیگرانی جدید، در حال گسترش گروه بازیگری این فیلم می‌باشند. به احتمال بسیار زیاد، اولی لاتوکفو در نقش نسخه جوان کاراکتر بلک ادم در این فیلم ظاهر خواهد شد. به هر حال فیلم Black Adam در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های تولیدی دوئین جانسون می‌باشد.

فیلم Black Adam اولین فیلمی از کمپانی DC خواهد بود که شامل گروه ابرقهرمانی انجمن عدالت آمریکا (Justice Society of America) می‌باشد. اعضای این گروه را در این فیلم کاراکترهای هاوک‌من (Hawkman)، دکتر فیت (Dr. Fate)، سایکلون (Cyclone) و اتم اسمشر (Atom Smasher) تشکیل می‌دهند. نقش کاراکتر هاوک‌من را در این پروژه آلدیس هاج (Aldis Hodge)، نقش دکتر فیت را پیرس برازنان (Pierce Brosnan)، نقش سایکلون را کوینتسا سویندل (Quintessa Swindell) و نقش اتم اسمشر را نوحا سنتینو (Noah Centineo) ایفا خواهند کرد.

همچنین بازیگری با نام سارا شاهی (Sarah Shahi) نیز قرار است در نقش کاراکتری با نام آدریانا توماز ملقب به جنگجوی آزادی در این فیلم ظاهر شود. علاوه بر این، شایعه‌هایی مطرح شده مبنی بر این‌که نقش برادر این کاراکتر یعنی آمون را در این فیلم، جیمز کوزاتی مویر (James Cusati-Moyer) ایفا خواهد کرد. بازیگر فیلم Aladdin کمپانی دیزنی یعنی مروان کنزاری (Marwan Kenzari) نیز، در بین دیگر بازیگران حاضر در این فیلم دیده می‌شود. احتمال دارد که این بازیگر در نقش منفی اصلی این پروژه ظاهر شود.

وظیفه کارگردانی این پروژه را کارگردان و تهیه‌کننده اسپانیایی با نام ژاومه کویت-سرا (Jaume Collet-Serra) بر عهده خواهد داشت. او پیش از این نیز، با ستاره این پروژه یعنی دوئین جانسون در ساخت فیلم ماجراجویی دیزنی با عنوان Jungle Cruise همکاری کرده است.

از کارهای آینده اولی لاتوکفو نیز می‌توان به فیلم کمدی و ورزشی Next Goal Wins با کارگردانی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) و فیلم اکشن و مهیج Black Site اشاره کرد.

فیلم Black Adam قرار است در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ماه ۱۴۰۱) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.