پوستر جدید فیلم سریع و خشن ۹ منتشر شد

30 April 2021 - 14:20

پوستر جدیدی از فیلم موردانتظار سریع و خشن ۹ با بازی وین دیزل و جان سینا منتشر شد.

در پوستر جدیدِ منتشر شده از فیلم Fast & Furious 9، دام تورتو با بازی وین دیزل (Vin Diesel) و برادر گمشده‌اش جیکوب با بازی جان سینا (John Cena) در حال رانندگی با خودروهایشان در کنار هم دیده می‌شوند. در چهره‌ی هردوی آن‌ها، مصمم بودن و میل به انتقام‌جویی دیده می‌شود.

پیش‌تر در تریلرهای این فیلم دیده بودیم که دام، به دور از اتفاقات گذشته، از زندگی آرامِ خود در کنار همسر و پسرش لذت می‌برد تا این‌که مجبور می‌شود برای دادن تقاصِ گناهان گذشته‌اش، دوباره به‌همراه گروهش پشت فرمانِ ماشین‌ اسپورتش برگردد. اعضای خشمگین گروه دوباره در کنار هم جمع می‌شوند تا از اجرای یک نقشه‌ی شوم که توسط یک راننده‌ و آدمکش حرفه‌ای با بازی جان سینا طراحی شده است، جلوگیری کنند.

دوستان و دشمنان قرار است دوباره مقابل هم قرار گیرند و هیجان شما را به بالاترین سطح ممکن برسانند! گروه برای انجام ماموریتش از سراسرِ جهان عبور می‌کند؛ از توکیو گرفته تا پناهگاهی مخفی در جمهوری آذربایجان و لندن و… . فیلم جدید سری سریع و خشن بار دیگر این سوال مهم _که در طول دو دهه‌ی گذشته بارها آن را مطرح کرده است_ را با تماشاگرانش مطرح می‌کند که چه چیزهایی باعث ایجاد خانواده می‌شود و تا کجا حاضرید تا برای محافظت از خانواده‌ و اشخاصی که دوستشان دارید، پیش بروید؟

جاستین لین (Justin Lin) که کارگردانی قسمت‌های سوم و چهارم و پنجم و ششم را نیز برعهده داشت، بار دیگر برای کارگردانی فیلم جدید این مجموعه پشت دوربین قرار خواهد گرفت.

در این فیلم بازیگرانی هم‌چون میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، تایرس گیبسون (Tyrese Gibson)، کریس “لوداکریس” بریجز (Chris “Ludacris” Bridges)، جوردانا بروستر (Jordana Brewster)، ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) و سانگ کانگ (Sung Kang) و بازیگران برنده‌ی اسکار؛ هلن میرن (Helen Mirren) و شارلیز ترون (Charlize Theron) ایفای نقش می‌کنند. کاردی بی (Cardi B) در نقش زنی به‌نام لیسا که ظاهرا در گذشته با دام دوست بوده و هم‌چنین اوزونا (Ozuna)، ستاره‌ی موسیقی الکترونیک، از بازیگران جدیدی هستند که به این فیلم پیوسته‌اند.

وقتی سریع و خشن ۹ در تاریخ ۲۵ ژوئیه به‌نمایش درآید، همگی را به این نتیجه خواهد رساند که هیچ‌کسی آنقدر سریع نیست که قادر به پیشی گرفتن از گذشته‌ی خود باشد. پوستر IMAX جدید این فیلم را مشاهده می‌کنید:

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.