بازسازی عنوان Friday the 13th

30 January 2017 - 17:00

آخرین بار در سال ۲۰۰۹ شاهد بازسازی عنوان ترسناک-اسلشر Friday the 13th «جمعه ۱۳ام» بودیم که توسط Michael Bay «مایکل بی» تهیه‌شد. عنوان مایکل بی دوازدهمین فیلمی بود که از این فرنچایز منتشر می‌شد. در سال ۲۰۰۹ طبق اخبار باکس-آفیس با بودجه‌ی ۱۹میلیون دلاری، ۶۵میلیون دلار فروش داشت. با اینکه میکل بی نسخه‌ی بی‌نقصی از این عنوان ارائه‌داد، همچنان فقدان این اثر در میان مجموعه‌‌های تلویزیونی دیده‌ می‌شود. اگرچه یک‌بار شاهد لغو شدن خبر ساخت مجموعه‌ی تلویزیونی از این عنوان بو‌ده‌ایم. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

امسال دوباره‌ شاهد بازگشت این عنوان در سینما خواهیم بود. اگرچه شایعاتی درباره‌ی داستان نسخه‌ی جدید این فیلم وجود‌ دارد، با این‌حال ظاهرا داستان این نسخه بر ماجرای کودکی Jason Vorhees «جیسون ورهیز»، نقش اول فیلم نیز اشاره‌کرده‌است.

سایت خبری Project Casting و Bloody Disgusting اخبار نسبتا کاملی از لیست بازیگران این عنوان ارائه کرده‌اند. ظاهرا این در نسخه بازیگران مشابه دوقلو برای برعهده‌گیری نقش جیسون شامل لیست می‌شوند. تیم سازنده نیز لیستی با جزییات بسیار زیاد برای یافتن بازیگر جوان منتشر کرده‌است.

خلاصه‌ی داستان منتشرشده از فیلم باوجود سربستگی بر چگونگی شکل‌گیری شخصیت جیسون تاکید داشته‌است. فیلم برداری این عنوان طبق برنامه در نوزدهم مارس امسال آغاز خواهد‌شد و تاریخ انتشار رسمی این نسخه بازسازی‌شده، سیزدهم اکتبر ۲۰۱۷ اعلام شده‌است. لازم به ذکر است تیم سازنده، بازیگر جوان جیسون را به عنوان بازیگر مکمل قرار‌داده است پس می‌توان نتیجه گرفت که در این نسخه مدت نسبتا کوتاهی از فیلم به داستان کودکی جیسون اختصاص داده‌شده است و در ادامه، فیلم طبق روال عادی به داستان جیسون و روند ترسناک-اسلشر خود ادامه‌خواهد یافت.

با این حال این نسخه برخلاف فیلم‌های قبلی حفره‌‌های داستانی در زمینه‌ و شکل‌گیری کاراکتر جیسون را اصلاح خواهد‌کرد، داستان پسرکی طرد‌شده و چگونگی تبدیل شدنش به یک قاتل زنجیره‌ای که قطعا مناسب یک عنوان ترسناک خوش‌ساخت خواهد‌بود.

منبع: Screenrant.com

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.