لینا هیدی به سریال The White House Plumbers پیوست

30 April 2021 - 14:02
The White House Plumbers

لینا هیدی، ستاره سریال «بازی تاج‌وتخت» به‌تازگی به جمع بازیگران سریال کوتاه شبکه HBO با عنوان The White House Plumbers اضافه شده است.

از دیگر بازیگرانی که پیش از این برای بازی در این سریال انتخاب شده‌اند، می‌توان به دومنهال گلیسون (Domnhall Gleeson)، وودی هرلسون (Woody Harrelson) و جاستین ثرو (Justin Theroux) اشاره کرد. فصل اول این سریال دارای پنج قسمت خواهد بود. از تهیه‌کنندگان اجرایی حاضر در این پروژه نیز می‌توان به الکس گریگوری (Alex Gregory)، پیتر هایوک (Peter Huyck)، دیوید ماندل (David Mandel) و فرانک ریچ (Frank Rich) اشاره کرد.

فیلم‌نامه این فیلم را الکس گریگوری و پیتر هایوک با همکاری یکدیگر به قلم درآورده‌اند. داستان این سریال، بر روی شخصیت‌هایی واقعی با نام‌های ای. هاوارد هانت (E. Howard Hunt) و جی. گوردون لیدی (G. Gordon Liddy) تمرکز خواهد داشت. این داستان به بررسی رسوایی واترگیت (به رویدادهایی گفته می‌شود که میان سال‌های ۱۹۷۲ الی ۱۹۷۵ در هتلی به همین نام در واشینگتن، دی. سی. اتفاق افتادند که منجر به بالا گرفتن احتمال استیضاح و در نتیجه کناره‌گیری ریچارد نیکسون، رئیس‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا شده است) می‌پردازد.

این سریال قرار است براساس کتاب نوشته شده توسط متیو کروگ (Matthew Krogh) و اگیل کروگ (Egil Krogh) با عنوان Integrity ساخته شود. لینا هیدی (Lena Headey) قرار است در این سریال در نقش شخصیتی با نام دوروتی هانت (Dorothy Hunt) ظاهر شود که این شخصیت، مادر چهار مأمور فعال CIA می‌باشد. با درگیر شدن بیشتر این شخصیت در نقشه‌های بی‌نظم همسرش (ای. هاوارد هانت)، او باید تلاش کند تا از فروپاشی خانواده‌اش جلوگیری کرده و اعضای آن را در کنار یکدیگر نگه دارد.

لینا هیدی برای هنرنمایی‌اش در نقش سرسی لنیستر در سریال بسیار محبوب Game of Thrones، نامزد دریافت شش جایزه امی (یک جایزه آمریکایی برای تولیدات تلویزیونی است که عموماً به‌عنوان معادل اسکار برای تلویزیون دانسته می‌شود) شده است. از کارهای آینده این بازیگر در بخش تلویزیون نیز می‌توان به نقش‌آفرینی‌اش در سریال مهیج شبکه AMC با عنوان Beacon 23 و صداپیشگی در سریال انیمیشنی و کوتاه کوین اسمیت (Kevin Smith) با عنوان Masters of the Universe: Revelation اشاره کرد.

سریال کوتاه The White House Plumbers می‌تواند فرصت دوباره‌ای را برای این بازیگر جهت به دست آوردن جایزه امی فراهم کند. با توجه به حضور بازیگران مطرحی مانند وودی هرلسون، دومنهال گلیسون و جاستین ثرو در این پروژه، این سریال پتانسیل بسیار بالایی را در خود دارد. علاوه بر این، با توجه به منبع اقتباس آن، مدیران این سریال بر این باور هستند که این پروژه پتانسیل دریافت جایزه‌های بسیاری را در خود دارد، بنابراین آن‌ها بازیگران مطرحی برای نقش‌آفرینی در این سریال انتخاب کرده‌اند.

تولید‌کنندگان سریال The White House Plumbers را روبن فلیشر (Ruben Fleischer) و دیوید برناد (David Bernad) تشکیل می‌دهند. این سریال را دو کمپانی HBO و Wiip با همکاری یکدیگر تولید‌ خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که این پروژه، در چه زمانی به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.