پرتره‌ای سیاه و سفید از کالیبان در فیلم Logan منتشر شد

31 January 2017 - 20:00

فیلم لوگان (Logan) که امسال در سینماها به نمایش در می‌آید، قرار است، پایانی بر حضور ولورین با بازی هیو جکمن (Hugh Jackman) و پروفسور اکس (چارلز خاویر) با بازی پاتریک استوارت (Patrick Stewart) در مجموعه فیلم های مردان اکس باشد. با سینما گیمفا همراه باشید.

پس از تلاش ناموفق برایان سینگر (Bryan singer) در آخرین فیلم از مجموعه مردان اکس به نام مردان اکس:آخرزمان (X-men: Apocalypse)، جیمز منگلد (James Mangold) به کمک این مجموعه آمد، تا بلکه دوباره آن‌ را به دوران اوج خود بازگرداند. در خلاصه داستان فیلم آمده است که در آینده‌ای نزدیک لوگان به خاطر بیماری‌اش در یک پناهگاه در مرز مکزیک پنهان شده و با کمک پروفسور ایکس۹۰ ساله در حال مداوای خود است. او دچار افسردگی شده و قصد ندارد دیگر در میان مردم برود و به کارهای پیشینش ادامه دهد. اما با ورود یک انسان جهش یافته‌ی نوجوان با بازی دافنه کین (Dafne Keen)، که تحت تعقیب نیروهای تاریکی است، نظرش عوض می‌شود.

وجه مرموز خط داستانی فیلم، حضور کالیبان (Caliban)،جهش‌یافته رنگ پریده‌ای که او را در فیلم قبلی مردان اکس دیدیم، است. دو روز پیش پرتره‌ای از حضور کالیبان با بازی استفن مرچنت (Stephen Merchant)، توسط حساب اینستاگرامی wponx منتشرشد.  این عکس را  در پایین می توانید مشاهده کنید.

caliban.PNG2

طبق شایعات کالیبان به عنوان پرستار افراد جهش‌یافته در فیلم حضور دارد و این طور که به نظر می‌رسد کمک‌های پزشکی لازم را به پروفسور اکس (چارلز خاویر) را انجام می‌دهد. فعلا مشخص نیست که آیا کالیبان همانند کمیک دارای ویژگی‌های خاص جهش یافتگان در فیلم هست یا خیر؟ پس فعلا باید منتظر ویدئو‌ها و عکس‌هایی که در آینده منتشر می‌شوند بمانیم. اما اگر بخواهیم پیش‌بینی کنیم می‌شود گفت اگر کالیبان با لوگان و پروفسور اکس در کنارهم قرارگرفته باشند، به احتمال زیاد او هم در کنار آن‌ها به مبارزه با ریورزها (نیروهای تاریکی) که توسط دونالد پیرس (Donald Pierce) و تحت نظر دکتر زندر رایس (Dr. Zander Rice) هدایت می‌شوند، می‌پردازد. بوید هالبروک (Boyd Holbrook) و ریچارد ای.بروک (Richard E. Grant) به ترتیب در نقش‌های دونالد پیرس و دکتر زندر رایس  ایفای نقش می‌کنند.

فیلم لوگان در ۳ مارس ۲۰۱۷ مصادف با ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ در سینماها به نمایش در می‌آید.

منبع : SCREEN RANT

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.