اولین تصاویر فیلم جنایی Midnight in the Switchgrass منتشر شد

2 May 2021 - 13:02
Midnight in the Switchgrass

اولین تصاویر از فیلم مهیج و جنایی «نیمه شب در چمن‌زار» با نقش‌آفرینی مگان فاکس و بروس ویلیس منتشر شد.

داستان این فیلم بر روی دو مأمور FBI با نقش‌آفرینی مگان فاکس (Megan Fox) و بروس ویلیس (Bruce Willis) تمرکز دارد که در مرکز توجه یک قاتل زنجیره‌ای بسیار خطرناک قرار می‌گیرند. علاوه بر این دو بازیگر، امیلی هیرش (Emilie Hirsch) نیز در این فیلم، در نقش پلیسی از ایالت فلوریدا آمریکا که با کمک این دو مأمور FBI قصد دستگیری این قاتل زنجیره‌ای را دارد، به ایفای نقش پرداخته است. از کارهای پیشین این بازیگر می‌توان به نقش‌آفرینی‌اش در فیلم کمدی و درام سال ۲۰۱۹ کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) با عنوان Once Upon a Time in Hollywood اشاره کرد.

تصاویر منتشر شده از فیلم Midnight in the Switchgrass، دقیقاً مانند همان چیزی است که می‌توان از فیلم‌های جنایی که در ایالت فلوریدا آمریکا جریان دارند، انتظار داشت. در یکی از این تصاویر می‌توان کاراکترهای مگان فاکس و  بروس ویلیس را در حالی که مشغول بررسی صحنه جرمی می‌باشند، مشاهده کرد. در تصویری دیگر نیز می‌توان این دو کاراکتر را در حال بحث کردن درباره موضوعی در یک غذاخوری تماشا کرد. در سومین و آخرین تصویر منتشر شده از فیلم Midnight in the Switchgrass نیز، می‌توان کاراکتر دیگر این فیلم یعنی امیلی هیرش را در حالی که مشغول دستگیری مضنون به قتلی می‌باشد، مشاهده کرد.

به غیر از مگان فاکس، بروس ویلیس و امیلی هیرش، از دیگر بازیگرانی که در فیلم جنایی Midnight in the Switchgrass به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به کلسن بیکر (Colson Baker)، لوکاس هاس (Lukas Haas) و سیستین استالونه (Sistine Stallone) اشاره کرد. از کارهای پیشین این بازیگران نیز می‌توان به نقش‌آفرینی کلسن بیکر در فیلم بیوگرافی The Dirt در سال ۲۰۱۹، بازی لوکاس هاس در فیلم مهیج کمپانی ۲۰th Century Fox با عنوان Widows و نقش‌آفرینی سیستین استالونه در فیلم ترسناک ۴۷ Meters Down: Uncaged اشاره کرد.

همچنین این پروژه، اولین فیلم کارگردانی شده توسط تولید‌کننده‌ای با نام رندال امت (Randall Emmett) می‌باشد. این فیلم‌ساز مطرح وظیفه تولید فیلم‌های بزرگی از جمله فیلم جنایی The Irishman مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) را بر عهده داشته است. فیلم‌نامه این فیلم را نیز نویسنده‌ای با نام الن هورسنیل (Alan Horsnail) به قلم درآورده است. فیلم Midnight in the Switchgrass اولین پروژه‌ای می‌باشد که این نویسنده وظیفه نوشتن فیلم‌نامه‌اش را بر عهده داشته است.

از کارهای پیشین مگان فاکس نیز می‌توان به نقش‌آفرینی این بازیگر در فیلم اکشن و جنایی کمپانی Lionsgate با عنوان Rogue در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد. او همچنین قرار است در آینده در فیلم دلهره‌آوری با عنوان Till Death نیز، در کنار دیگر بازیگرانی از جمله ایئوین مک‌کین (Eoin Macken) و امل امین (Aml Ameen) دیده شود.

فیلم Midnight in the Switchgrass قرار است در ماه ژوئیه سال جاری (تیر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

تصاویر منتشر شده از این فیلم را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

Midnight in the Switchgrass

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.