روند فیلمبرداری فصل چهارم سریال Cobra Kai به پایان رسید

2 May 2021 - 13:02
Cobra Kai

یکی از بازیگران سریال «کبرا کای» با نام مارتین کووا با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر، خبر به پایان رسیدن فیلم‌برداری فصل چهارم این سریال را اعلام کرده است.

فصل سوم سریال Cobra Kai، پس از جدا شدن این سریال از شبکه YouTube Red در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش درآمد و با پایان بسیار نفس‌گیری نیز همراه بود و اکنون طرفداران این سریال به شدت در انتظار تماشای فصل بعدی آن هستند. با توجه به این‌که این سریال یکی از محبوب‌ترین سریال‌های پخش شده در شبکه‌ اینترنتی نتفلیکس می‌باشد، طرفداران نیز انتظار دارند که فصل چهارمش، فصلی درخور توجه باشد.

متن اعلامیه‌ منتشر شده توسط مارتین کووا (Martin Kove) در شبکه اجتماعی توییتر در رابطه با به پایان رسیدن روند فیلم‌برداری فصل چهارم این سریال را می‌توان در ادامه خواند:

امشب، من و تمامی عوامل ساخت سریال Cobra Kai، (روند فیلم‌برداری) فصل چهارم این سریال را به صورت رسمی به پایان رساندیم. چه فصلی (بود) و چه سالی (را گذراندیم). عوامل (ساخت این سریال) بسیار شجاع بودند و هیچ ترحمی را به (ویروس کرونا) نشان ندادند، ضربه اول (به ویروس کرونا) را ما وارد کردیم و بازیگران ما نیز ضربه سختی را (به ویروس کرونا) وارد کردند (منظورش متوقف نشدن روند تولید فصل چهارم این سریال به علت ویروس کرونا می‌باشد).

@jonhurwitz و @healdrules و @haydenschlossberg101 انرژی شما به قدری زیاد بوده که من نمی‌دانستم اصلاً همچنین چیزی ممکن است. کاپیتان‌های کشتی Cobra Kai ما را هر روز به سمت سرفرازی هدایت کرده‌اند و بدون هدایت شما، ما در آب‌های (خروشان) قطعاً گم می‌شدیم. @netflix و @sptv ممنونم از این‌که به ما اجازه دادید ویروس کرونا را شکست دهیم. @ralph_macchio و @william_zabka من بسیار مفتخرم که در کنار شما دو نفر کار کرده‌ام. به طرفداران نیز، (می‌توانم بگویم که) داستان واقعی تازه آغاز شده ولی (فکر کنم) خودتان از این موضوع آگاه هستید! بنابراین آماده شوید چرا که COBRA KAI هیچ‌وقت نخواهد مرد!

داستان این سریال، سی و چهار سال پس از اتفاقات فیلم The Karate Kid روایت می‌شود و در این داستان می‌توان نظاره‌گر جنبه شخصیتی دیگری از کاراکتر جانی لارنس بود. این کاراکتر پیش از این نیز در فیلم The Karate Kid توسط رقیبش با نام دانیل لاروسو شکست خورده بود. داستان این سریال از دید این کاراکتر و با باز شدن باشگاه جدیدی توسط او با نام Cobra Kai و شروع دوباره رقابت قدیمی‌اش با دانیل لاروسو روایت می‌شود.

از بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به پیتون لیست (Peyton List)، کورتنی هنگلر (Courtney Henggeler)، زولو ماریدوئنا (Xolo Mariduena)، مری ماوسر (Mary Mouser)، تنر بیوکنن (Tanner Buchanan)، جیکوب برتراند (Jacob Bertrand)، ونسا روبیو (Vanessa Rubio)، ویلیام زابکا (William Zabka)، رالف ماکیو (Ralph Macchio) و جیانی دی‌سنزو (Gianni DeCenzo) اشاره کرد.

فصل سوم سریال Cobra Kai در تاریخ یکم ژانویه ۲۰۲۱ (۱۲ دی ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش درآمده است.

 فصل چهارم این سریال نیز قرار است در زمانی در سال جاری در این شبکه اینترنتی به نمایش گذاشته شود. در حال حاضر تمامی چهار فصل پخش شده از این سریال را می‌توان در شبکه اینترنتی نتفلیکس تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.