اعلام زمان انتشار دو فیلم نگهبانان کهکشان ۳ و مرد مورچه‌ای ۳

3 May 2021 - 22:04

کلیپ کمپانی مارول درباره بازگشایی سینماها، حاوی نکات زیادی بود که یکی از آنها، اعلام زمان اکران دو فیلم ابرقهرمانی و مورد انتظار این کمپانی بود.

علاوه بر انتشار اولین تصاویر و تیزر از فیلم ابرقهرمانی جاودانگان (Eternals) در کلیپ مارول، زمان انتشار دو فیلم نگهبانان کهکشان ۳ (Guardians of the Galaxy Vol. 3) و مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania‎) نیز مشخص شد.

پیش از این می‌دانستیم که هر دو فیلم در سال ۲۰۲۳ اکران خواهند شد اما اکنون مشخص شده است که قسمت سوم فیلم مرد مورچه‌ای قرار است در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۳ (۲۳ بهمن ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

پل راد (Paul Rudd)، اوانجلین لیلی (Evangeline Lilly)، مایکل داگلاس (Michael Douglas) و میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) همگی برای بازی در این قسمت نیز حضور خواهند داشت.

کاترین نیوتون (Kathryn Newton) به عنوان بازیگر جدید به این فیلم اضافه شده است و پیتون رید (Peyton Reed) نیز به مانند دو قسمت قبلی، کارگردانی این قسمت را نیز بر عهده دارد.

در این بین، هواداران فیلم نگهبانان کهکشان ۳ باید کمی بیشتر منتظر بمانند چرا که این فیلم حدودا ۳ ماه بعد از مرد مورچه‌ای و در تاریخ ۵ مه ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) منتشر خواهد شد.

کریس پرت (Chris Pratt)، زوئی سالدانیا (Zoe Saldana)، دیوید باتیستا (Dave Bautista)، وین دیزل (Vin Diesel) و بردلی کوپر (Bradley Cooper)، به مانند قبل در قسمت سوم این فیلم نیز حضور خواهند داشت و جیمز گان (James Gunn) نیز مجددا کارگردان این اثر خواهد بود.

لازم به ذکر است که هر دو فیلم هم اکنون در مرحله فیلم‌برداری قرار دارند.

منبع: مارول

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.