تریلر سریال Halston با بازی ایوان مک گرگور منتشر شد

3 May 2021 - 23:00

نتفلیکس، تریلر سریال هالستون با بازی ایوان مک‌گرگور را منتشر کرد. در این سریال کوتاه، ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) در نقش طراح لباسی به‌نام هالستون فرویک ظاهر خواهد شد.

در ابتدای تریلر منتشر شده، صدایِ مک‌گرگور در نقش هالستون را می‌شنویم که می‌گوید: “من دیدگاهی دارم” و در همین حین، صدای آهنگ Enjoy the Silence از گروه موسیقی Depeche Mode را می‌شنویم. در ادامه‌ی تریلر، صحنه‌هایی از فراز و فرودهای زندگی هالستون را با چنین صحنه‌هایی شاهد هستیم: عضویت هالستون در استودیو ۵۴، صحنه‌هایی از مصرف مواد مخدر و هم‌چنین اتاقی توهم‌آمیزی که با تعداد زیادی ایوان مک‌گرگور پر شده است!

علاوه‌بر مک‌گرگور در نقش اصلی یعنی هالستون فرویک، بازیگرانی هم‌چون کریستا رودریگز (Krysta Rodriguez) در نقش لیزا مینلی، ربکا دایان (Rebecca Dayan) در نقش السا پرتی، بیل پولمن (Bill Pullman) در نقش دیوید ماهونی، جیان فرانکو رودریگز (Gian Franco Rodriguez) در نقش ویکتور هوگو، دیوید پیتو (David Pittu) در نقش جو ایولا، سالیوان جونز (Sullivan Jones) در نقش اد آستین و روری کالکین (Rory Culkin) در نقش جوئل شوماخر، کلی بیشاپ (Kelly Bishop) در نقش النور لمبرت و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) در نقش ادل نیز در این سریال موردانتظار به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال Halston توسط دنیل میناهان (Daniel Minahan) که سابقه‌ی کارگردانیِ قسمت‌هایی از سریال‌های مشهوری مانند Game of Thrones ،Six Feet Under و True Blood را برعهده داشته است، انجام خواهد شد. علاوه‌بر سریال‌های یاد شده، میناهان کارگردانی چندین فیلم سینمایی را نیز در کارنامه دارد، مانند: I Shot Andy Warhol ،Series 7: The Contenders و Deadwood: The Movie.

میناهان اخیرا همکاری‌های موفقی با رایان مورفی (Ryan Murphy) در تلویزیون داشته است؛ در سریال‌هایی مانند Ratched ،Hollywood و American Crime Story و اکنون، رایان مورفی یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی Halston است. میناهان اخیرا اعلام کرد که Halston پروژه‌ای طولانی بوده و او ۲۰ سال است که در حالِ کار روی آن بوده است.

سریال Halston در تاریخ ۱۴ مِه از نتفلیکس پخش خواهد شد. تریلر این سریال را می‌توانید از این لینک تماشا کنید.

اکنون نگاهی می‌اندازیم به خلاصه‌ی داستانِ رسمی منتشر شده برای این سریال:

سریال کوتاه Halston، نگاهی می‌اندازد به زندگی طراح لباسی مشهور به نام هالستون با بازی ایوان مک‌گرگور که نام او مترادف با تجمل‌گرایی و ثروت و لذت و شیک‌پوشی بود. او در دهه‌ی ۷۰ و ۸۰ در شهر نیویورک، به‌معنای واقعی کلمه یک امپراطور بود، تا این‌که در طی اتفاقی مجبور شد تا برای حفظ ارزشمندترین دارایی خود، که نامِ “هالستون” بود، به جنگی تمام‌ عیار وارد شود.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.