عنوان رسمی فیلم ۲ Black Panther اعلام شد

4 May 2021 - 01:27

کمپانی مارول به‌تازگی عنوان رسمی فیلم پلنگ سیاه ۲ را اعلام کرد: “واکاندا برای همیشه”.

طرفداران شوق زیادی برای انتشار فیلم‌های جدیدِ کمپانی موفق مارول دارند و این ثابت می‌کند که این کمپانی همیشه چیزهایی را برای رو کردن و هیجان‌زده کردنِ مخاطبان بی‌شمارش در سراسر جهان در چنته دارد. این کمپانی به‌تازگی یک‌سری اخبار جدید و بسیار هیجان‌انگیز را برای هوادارانش منتشر کرده است که شامل اولین تصویر از فیلم موردانتظار Eternals ساخته‌ی کلوئی ژائو (Chloe Zhao) و انتشار عنوان رسمی فیلم جدید رایان کولگر (Ryan Coogler) یعنی قسمت جدید Black Panther می‌شود: Black Panther: Wakanda Forever (پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه).

عنوان رسمی اعلام شده، با توجه به درگذشت نابهنگام و تلخ بازیگر نقش پلنگ سیاه، چادویک بوزمن (Chadwick Boseman)، کمی تلخ به‌نظر می‌رسد و احتمالا حسابی اشک طرفداران را در خواهد آورد. چادویک بوزمن در چهار فیلم نقش این ابرقهرمان را بازی کرده بود. بازیگران این فیلم‌ها از زمان مرگ بوزمن، تاکنون بارها از جایِ خالی او سرِ صحنه‌ی فیلم‌ها سخن گفته‌اند. لوپیتا نیانگو (Lupita Nyong’o) اخیرا در اظهارنظری گفت:

مردم از من می‌پرسند: آیا بازگشتنِ دوباره به فیلم‌برداری هیجان‌انگیز خواهد بود؟” واقعیت این است که وقتی صحبت از Black Panther 2 می‌شود، احساس می‌کنم که وارد حالتی شبیه به خلسه می‌شوم. جلسات فیلم‌برداری فیلم هم همین حس را به من می‌دهد؛ حتی فکر کردن به قدم گذاشتن روی صحنه و این‌که او دیگر آنجا نیست، قلبم را به‌سختی می‌فشارد.

مارتین فریمن (Martin Freeman) که به‌تازگی اعلام کرده برای بازی در نقشِ پیشین خود (اورت راس) به قسمت دومِ پلنگ سیاه بازگشته است، اخیرا گفت که کولگر فیلم‌نامه‌ی Black Panther: Wakanda Forever را به‌‌افتخارِ بوزمن تغییر داده است:

رایان حس رهبری خیلی خوبی دارد و به‌خوبی حساسیت‌ها و احساسات ما و طرفداران را درک کرده و با ایده‌ای اساسی و زیبا، داستان فیلم دوم را به‌گونه‌ای تغییر داده است که ادای احترامی به روح چادویک باشد. اکنون ما از لحاظ روحی و روانی در آرامش بیش‌تری هستیم و می‌توانیم خیلی بهتر روی کارمان در این فیلم تمرکز کنیم. چیزی که من بی‌صبرانه منتظر آن هستم، جمع شدن دوباره‌ی بازیگران و عوامل تولید فیلم دور هم و ادامه‌ی همان چیزی است که می‌دانم خودِ چادویک نیز به آن احترام و عشق می‌ورزید. او برای همه‌ی ما نوری عظیم را باقی گذاشت که می‌دانم همه‌مان با شور و اشتیاق در آن غرق خواهیم شد؛ من از این بابت کاملا مطمئن هستم.

اکران فیلم Black Panther: Wakanda Forever برای تاریخ ۸ ژوئیه‌ی سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.