عنوان قسمت دوم فیلم Captain Marvel مشخص شد

4 May 2021 - 14:46
The Marvels

استودیو‌های مارول سرانجام از عنوان رسمی قسمت دوم فیلم «کاپیتان مارول» رونمایی کرده‌اند و بدین ترتیب این فیلم اکنون با نام The Marvels شناخته می‌شود.

کمپانی مارول عنوان رسمی این فیلم را با منتشر کردن ویدیو تبلیغاتی کوتاهی از پروژه‌های گذشته و آینده‌شان رونمایی کرده است.

این فیلم یکی از پروژه‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول می‌باشد. در حال حاضر پروژه‌های سینمایی که کمپانی مارول برای پخش در فاز چهارم دنیای سینمایی خود برنامه‌ریزی کرده شامل فیلم‌هایی از جمله Black Widow ،Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings ،Thor: Love and Thunder ،Eternals ،Spider-Man: No Way Home ،Doctor Strange in the Multiverse of Madness ،Black Panther: Wakanda Forever ،Ant-Man and the Wasp: Quantumania ،Guardians of the Galaxy Vol. 3 و فیلمی از گروه چهار شگفت‌انگیز با کارگردانی جان واتس (Jon Watts) می‌باشند.

عنوان رسمی قسمت دوم فیلم Captain Marvel که پیش از این با نام Captain Marvel 2 شناخته می‌شد، اکنون برای این فیلم مناسب‌تر به نظر می‌رسد چرا که پیش از این اعلام شده بود که در این فیلم نه تنها شاهد نقش‌آفرینی بری لارسون (Brie Larson) در نقش کارول دنورز ملقب به کاپیتان مارول خواهیم بود، بلکه کاراکترهای دیگری نیز از سریال‌های دنیای سینمایی مارول در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس، در این فیلم حضور خواهند داشت.

این کاراکترها شامل کاراکتر مونیکا رمبو که پیش از این در سریال WandaVision معرفی شده بود و کاراکتر کامالا خان می‌باشند. نقش کاراکتر مونیکا رمبو را در سریال WandaVision بازیگری با نام تیونا پریس (Teyonah Parris) ایفا کرده است. کاراکتر کامالا خان ملقب به خانم مارول نیز ابتدا در سریال اختصاصی خود با نام Ms. Marvel که قرار است در زمانی در سال جاری در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته شود، معرفی خواهد شد، سپس در قسمت دوم فیلم Captain Marvel حضور پیدا خواهد کرد. نقش این کاراکتر را بازیگری با نام ایمان ولانی (Iman Vellani) ایفا خواهد کرد.

وظیفه کارگردانی فیلم The Marvels را کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی با نام نیا داکوستا (Nia DaCosta) بر عهده خواهد داشت. از کارهای پیشین این کارگردان می‌توان به فیلم ترسناک Candyman اشاره کرد که به علت همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، این فیلم هنوز پخش نشده است. مگان مک‌دانل (Megan McDonnell) نیز وظیفه نوشتن فیلم‌نامه قسمت دوم فیلم Captain Marvel را بر عهده داشته است. این نویسنده پیش از این نیز، فیلم‌نامه سریال WandaVision را برای کمپانی مارول به قلم درآورده است.

اخیراً نیز اعلام شده که بازیگری با نام زوی اشتن (Zawe Ashton) برای بازی در نقش منفی این فیلم انتخاب شده است. این بازیگر در کارنامه خود وظیفه نقش‌آفرینی در فیلم ترسناک کمپانی نتفلیکس با عنوان Velvet Buzzsaw را در سال ۲۰۱۹ بر عهده داشته است. با وجود این‌که جزییات داستانی این فیلم هنوز مخفی مانده ولی با اعلام شدن عنوان رسمی آن، می‌توان اطلاعاتی را از داستان این فیلم برداشت کرد.

با توجه به عنوان در نظر گرفته شده برای این فیلم، به نظر می‌رسد که این پروژه قرار است فیلمی گروهی باشد که در آن شاهد همکاری سه کاراکتر کارول دنورز، مونیکا رمبو و کامالا خان برای اولین بار در دنیای سینمایی مارول خواهیم بود.

فیلم The Marvels برای پخش در تاریخ ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ماه ۱۴۰۱) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

ویدیو تبلیغاتی کوتاه منتشر شده توسط کمپانی مارول را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.