آغاز ساخت فصل دوم پربیننده‌ترین کمدی نتفلیکس در سال ۲۰۲۰

4 May 2021 - 21:43

ساخت و فیلم‌برداری فصل دوم سریال کمدی و موفق امیلی در پاریس با بازی لی‌لی کالینز، آغاز شده است.

فیلم‌برداری فصل دوم سریال امیلی در پاریس (Emily In Paris) در حالی آغاز شده است که نتفلیکس اخیرا اعلام کرده که این سریال، پربیننده‌ترین سریال در ژانر کمدی این کمپانی در سال ۲۰۲۰ بوده است.

طبق گفته نتفلیکس، سریال امیلی در پاریس با بازی لی‌لی کالینز (Lily Collins)، در طی ۲۸ روز نخست انتشار خود، توسط بیش از ۵۸ میلیون خانوار دیده شده است.

برای آن که کاملا متوجه میزان موفقیت این سریال شوید، باید به این نکته اشاره کنیم که سریال فوق‌العاده موفق ویچر (The Witcher) در طی بازه زمانی مشابه، توسط ۷۶ میلیون خانوار دیده شده بود.

این سریال قرار بود در ابتدا توسط پارامونت ساخته شود اما نتفلیکس حق پخش آن را خرید و در ماه نوامبر (آبان)، آن را برای فصل دوم تمدید کرد و اکنون و با اعلام اکانت اینستاگرام این سریال، ساخت فصل دوم آن آغاز شده است.

این سریال پیرامون دختری ۲۰ و چند ساله و آمریکایی (با بازی کالینز) سپری می‌شود که به واسطه یک فرصت شغلی، به کشور فرانسه می‌رود و تلاش می‌کند تا هم در شغل و هم در زندگی شخصی خود، موفق شود.

لی‌لی کالینز درباره این خبر گفت:

به عنوان یک بازیگر و هنرمند، بهترین هدیه ممکن، ارتباط برقرار کردن مخاطبان با هنری است که آن را خلق کرده‌اید. باعث افتخارم است که عضوی از پروژه‌ای بوده‌ام که باعث آرامش و شادی مخاطبان، در این دوران که همگی به دنبال بهانه‌ای برای خندیدن هستیم، شده است.

بازی در این نقش نه تنها باعث شد تا خودم را بهتر بشناسم، بلکه باعث شد تا دنیای اطرافم را نیز بهتر درک کنم. به همین دلیل، شدیدا مشتاق بازی در فصل دوم این سریال در شهر زیبای پاریس هستم.

لازم به ذکر است که فصل اول این سریال از ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) در دسترس کاربران نتفلیکس قرار گرفته بود و هنوز زمان انتشار فصل دوم آن مشخص نشده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.