ایمی آدامز و جیک جیلنهال فیلمی را بر اساس کتاب Finding the Mother Tree تولید خواهند کرد

5 May 2021 - 13:04
Finding the Mother Tree

ایمی آدامز و جیک جیلنهال قرار است با همکاری یکدیگر فیلمی را با اقتباس از شرح حال نوشته شده توسط دانشمندی با عنوان Finding the Mother Tree تولید کنند.

این دو بازیگر نامزد جایزه اسکار پیش از این نیز با همکاری یکدیگر بر روی فیلمی با عنوان Nocturnal Animals برای کمپانی Focus Features کار کرده‌اند. اکنون آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند تا دوباره با همکاری یکدیگر فیلمی را با اقتباس از شرح حال نوشته شده توسط دانشمندی با نام سوزان سیمارد (Suzanne Simard) که گفته شده کار او منبع الهام فیلم Avatar جیمز کامرون (James Cameron) بوده، بسازند.

ایمی آدامز (Amy Adams) قرار است در نقش این دانشمند در این فیلم به ایفای نقش بپردازد. سوزان سیمارد دانشمندی است که برای اولین بار، موفق به کشف چگونگی ارتباط برقرار کردن درختان در زیر زمین از طریق شبکه عظیمی از قارچ‌ها شده است. با وجود این‌که کار نوآورانه او پیش از این مورد تمسخر قرار گرفته بود ولی از آن موقع تا به حال، کار این دانشمند به علت کشفی با «اهمیت سیاره‌ای» مورد ستایش قرار گرفته است.

ایمی آدامز و استیسی اونیل (Stacy O’Neil) از طرف کمپانی Bond Group Entertainment و جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) و ریوا مارکر (Riva Marker) نیز از طرف کمپانی Nine Stories این پروژه را تولید خواهند کرد. با وجود این‌که شرح حال Finding the Mother Tre در روز سه‌شنبه منتشر شده، ولی این دو کمپانی به سرعت موفق شده‌اند که در جوی بسیار رقابتی حق اقتباس از این کتاب را از آن خود کند. این کتاب تا به حال نقد‌های بسیار خوبی را دریافت کرده است.

کیت کلیفورد (Kate Clifford) وظیفه نظارت بر تولید این پروژه را برای کمپانی Bond Group Entertainment بر عهده خواهد داشت و نوح استال (Noah Stahl) نیز بر تولید این پروژه از طرف کمپانی Nine Stories نظارت خواهد کرد. هنوز کمپانی پخش کننده این فیلم مشخص نشده ولی انتظار می‌رود که با توجه به پتانسیل بسیار بالای این پروژه برای دریافت جایزه‌هایی مختلف از جمله جایزه اسکار، کمپانی‌های بزرگی برای به دست آوردن حق توزیع این فیلم با یکدیگر رقابت کنند.

جیک جیلنهال و ریوا مارکر با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با این پروژه گفته‌اند:

(کتاب Finding the Mother Tree) هم شرح حالی جذاب و هم کلاس درسی درباره بوم‌شناسی جنگل می‌باشد و در عین حال نیز، (این کتاب) توانسته درباره موضوعاتی باشد که اهمیت بسیاری دارند: (مانند) راه‌های مراقبت، نادیده گرفتن و گوش دادن به یکدیگر. پس از یک سال و نیم گذشته (شیوع ویروس کرونا)، درس‌های (این کتاب) درباره مادر بودن، ارتباط (با یکدیگر) و جهان طبیعی از همیشه مهم‌تر به نظر می‌رسد و ما نیز بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم تا با همکاری ایمی، استیسی و کمپانی‌شان و (همچنین) سوزان سیمارد، با اقتباس از این داستان باشکوه فیلمی را تولید کنیم.

از کارهای پیشین کمپانی Bond Group Entertainment می‌توان به سریال کوتاه برنده جایزه شبکه HBO با نام Sharp Objects اشاره کرد. کمپانی Nine Stories نیز اخیراً تریلر روان‌شناختی The Devil All the Time را برای شبکه اینترنتی نتفلیکس تولید کرده و همچنین آن‌ها در حال حاضر در حال توسعه اقتباسی از بازی ویدیویی با نام The Division در قالب فیلمی برای کمپانی نتفلیکس می‌باشند.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.