اندرو گارفیلد احتمال حضورش را در فیلم Spider-Man: No Way Home رد کرد

5 May 2021 - 13:04
Spider-Man: No Way Home

با وجود این‌که اندرو گارفیلد همچنان از صحبت درباره احتمال حضورش در قسمت جدید مرد عنکبوتی خودداری کرده ولی به نظر می‌رسد که او در این فیلم حضور نخواهد داشت.

این بازیگر پیش از این، در نقش مرد عنکبوتی در سری فیلم‌های The Amazing Spider-Man به ایفای نقش پرداخته است. از او در مصاحبه جدیدش با جاش هوروویتز (Josh Horowitz) در پادکستی با نام Happy Sad Confused سؤال پرسیده شده که آیا شایعات مطرح شده مبنی بر حضور نسخه‌های قبلی مرد عنکبوتی در فیلم جدید Spider-Man: No Way Home صحت دارد یا خیر؟ اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) نیز در پاسخ به این سؤال نه صحت این شایعات را تائید کرده و نه احتمال آن‌ها را کاملاً رد کرده است.

این بازیگر درباره این موضوع گفته است:

(این شایعات) بسیار دیوانه کننده است. (این موضوع) از نظر من بسیار خند‌ه‌دار می‌باشد. من در توییتر حسابی دارم و اغلب می‌بینم که Spider-Man به موضوع داغی تبدیل شده و مردم درباره یک موضوع (حضور نسخه‌های قبلی مرد عنکبوتی در فیلم جدید Spider-Man: No Way Home) به شدت نگران هستند. ای ‌کاش می‌توانستم به همه بگویم که: پیشنهاد می‌کنم خونسردی خود را حفظ کنید.

سپس اندرو گارفیلد گفت که او نمی‌تواند درباره احتمال حضور دیگر بازیگران قبلی مرد عنکبوتی در این فیلم اظهار نظر کند و تنها می‌توان درباره خودش صحبت کند. زمانی که جاش هوروویتز اصرار کرد که او جواب کوتاهی را در قالب بله یا خیر به احتمال حضورش در این فیلم بدهد، این بازیگر نیز از پاسخ به این سؤال طفره رفت و گفت:

باید تاکنون (برای نقش‌آفرینی در این فیلم) با ما تماس می‌گرفتند. این تمام چیزی است که من در این باره می‌توانم بگویم. من قصد ندارم چیزی را خراب کنم. شاید آن‌ها بعداً با من تماس بگیرند و بگویند که: مردم می‌خواهند تو در این فیلم (Spider-Man: No Way Home) حضور داشته باشی!

اخیراً نیز گزارش‌هایی مبنی بر حضور دوباره بازیگرانی مانند جیمی فاکس (Jamie Foxx) و آلفرد مولینا (Alfred Molina) در نقش‌های الکترو و دکتر اختاپوس در فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شده است. البته کمپانی سونی و دیزنی تا به حال صحت هیچ‌کدام از این گزارش‌ها را به صورت مستقیم تائید نکرده‌اند. علاوه بر این، حضور شخصیت‌های منفی از قسمت‌های پیشین سری فیلم‌های Spider-Man باعث به وجود آمدن شایعاتی شده مبنی بر این‌که داستان قسمت جدید این فیلم، به بررسی موضوع مولتی‌ورس (چند جهانی) مانند انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse خواهد پرداخت و بدین ترتیب بازیگرانی مانند اندرو گارفیلد و توبی مگوایر (Tobey Maguire) دوباره در نقش‌های خود در این قسمت حضور پیدا خواهند کرد.

کمپانی مارول پیش از این نیز در فیلم‌های‌ Spider-Man: Far From Home و Avengers: Endgame احتمال وجود عنصر مولتی‌ورس را مطرح کرده بود و همچنین سریال آینده شبکه اینترنتی دیزنی پلاس با نام Loki نیز به خطوط زمانی مختلف در دنیای سینمای مارول خواهد پرداخت. از عنوان قسمت دوم فیلم Doctor Strange که Doctor Strange in the Multiverse of Madness نام دارد نیز کاملاً مشخص است که داستان این فیلم به موضوع مولتی‌ورس خواهد پرداخت. همچنین باید این نکته را مدنظر داشت که تمام کسانی که در ساخت قسمت جدید فیلم مرد عنکبوتی نقش دارند قسم خورده‌اند که چیزی را از داستان این فیلم فاش نکنند.

فیلم Spider-Man: No Way Home قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.