انتقاد بریتنی اسپیرز از مستندات منتشر شده از زندگی وی

5 May 2021 - 18:58

بریتنی اسپیرز هنرپیشه آمریکایی به چندین فیلم مستند غیرمجاز که امسال منتشر شدند و ماجرای سرپرستی او توسط پدر و حرفه وی را کاوش کرده‌اند، پرداخته است. روز دوشنبه، بریتنی اسپیرز (Britney Spears) ستاره ۳۹ ساله پاپ ویدئویی را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن در دو مکان یکی در استودیو و دیگری در خانه‌اش دو رقص متفاوت اجرا کرد. اسپیرز در بخش کپشن، این مستندها را «ریاکارانه» خواند و آن‌ها را به دلیل برجسته کردن ترامایش مورد انتقاد قرار داد.

او در بخش کپشن نوشت:

وای، ۲۰۲۱ قطعاً از سال ۲۰۲۰ بهتر است، اما من اصلا نمی‌دونستم اینجوری میشه!!!!. امسال مستندهای زیادی از من با برداشت‌های دیگران از زندگی‌ام منتشر شده است…. عمیقاً خشنودم!!!! این مستندها بسیار ریاکارانه هستن… آن‌ها از رسانه‌ها انتقاد می‌کنن و بعد خودشان همان کار را انجام می‌دن…؟؟؟؟؟… شماها رو نمی‌دونم اما مشتاقم یادآوری کنم اگرچه اوقات بسیار سختی را در زندگی‌ام گذروندم… اما خاطرات و ایام بسیار شگفت‌انگیزتری را نیز داشته‌ام و متأسفانه دوستان… فکر کنم جهانیان بیشتر به جنبه‌های منفی علاقه دارن…!!!!

منظورم اینه … مگر قرار نیست هدف از این تجارت و ساختن جامعه برای آینده باشد … ؟؟؟؟ چرا منفی‌ترین و آسیب‌زاترین ایام زندگی من از همیشه قبل برجسته شده ؟؟؟؟ لعنت.

در پایان کپشن، لیستی از اتفاقات مثبتی که برای او رخ داده است از جمله سفرهای آتی کاری وی که قرار است در آنجا رقص‌هایش را اجرا کند فراهم کرده است.

اسپیرز همچنین نوشت:

امیدوارم برای حیاط پشتی خودم حوضچه کوچک ماهی گیر بیارم …!!!! خودم می‌دونم که آدم عجیب و غریبی هستم اما … اینها چیزهای کوچکی هستن که از آن خبر دارین … من بابت داشتن حیاط خلوت زیبایم بسیار سپاسگزار هستم!!!! پیج betterhomesandgardens@ باید مرا در یک پست نشان دهد … من مطمئناً مارتا استوارت نیستم… اما به شما بگم که بهترین باغ را در لس آنجلس دارم …!!!! امیدوارم همه شما بهترین زندگی را داشته باشید!!!… من که دارم…!!!!

او کپشن را با اشاره به مستندهای مربوط به زندگی خود به پایان رساند:

هی من اصلا با بیلی صحبت نمی‌کنم بنابراین صادقانه می‌گویم بسیار گیج شده‌ام … !!! این اینستاگرام منه !!!!  هیچ مرد عکاس و مستندسازی را نمی‌خواهم … من که نخواستم شما و عوامل‌تان منو فالو کنید.

می‌توانید پشت اینستاگرامی برتنی اسپیرز را در اینجا مشاهده کنید.

منبع: people

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.