انتشار تصاویر رسمی سریال House of Dragon

6 May 2021 - 13:53

شبکه HBO اولین تصاویر رسمی سریال House of Dragon (خاندان اژدها) را که پیش درآمد سریال تاج و تخت است منتشر کرد. اولین تصاویر رسمی سریال House of Dragon منتشر شد. در این تصاویر شاهد خاندان تارگرین و حضور شخصیت‌ها با حالتی جدی در ساحل هستیم. ماه گذشته ساخت این سریال شروع شد.

از این تصاویر نمی‌توان داستان سریال را حدس زد. شخصیت‌ها با لباس‌های مجلل خود پشت به اقیانوس در حال ایفای نقش هستند. بارزترین عکس مربوط به اولین عکس است که در آن اما دارسی (Emma D’Arcy) در نقش شاهدخت رینایرا تارگرین در کنار مت اسمیت (Matt Smith) در نقش عموی او شاهزاده دیمون تارگرین حضور دارند. تصاویر جدید همچنین استیو توسان (Steve Toussaint) بازیگر نقش لرد کورلیس ولاریون معروف به مار دریایی، ریس ایفانز (Rhys Ifans) بازیگر نقش اوتو های‌تاور و اولیویا کوک (Olivia Cooke)، بازیگر نقش آلیسنت های‌تاور را نشان می‌دهند.

سریال House of Dragon قرار است مخاطبین را به ۳۰۰ سال پیش از دنیای «بازی تاج‌وتخت» ببرد و داستان آن حول محور خاندان تارگرین است. رایان کندال (Ryan J. Condal) به همراه جرج آر آر مارتین (George R.R. Martin) خالق این سریال هستند. همچنین میگوئل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik) به عنوان شورانر سریال فعالیت خواهد کرد. سریال House of Dragon قرار است در سال ۲۰۲۲ در HBO اکران شود. در قسمت زیر می‌توانید تصاویر رسمی منتشر شده از این سریال را تماشا کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.