آدرین برودی به فصل سوم سریال Succession پیوست

6 May 2021 - 14:05
Succession

بازیگر مطرح برنده جایزه اسکار با نام آدرین برودی به جمع بازیگران حاضر در فصل سوم سریال تحسین شده شبکه HBO با عنوان «وراثت» اضافه شد.

آدرین برودی (Adrien Brody) قرار است در فصل سوم این سریال در نقش کاراکتری با نام جاش آرونسون به ایفای نقش بپردازد. این کاراکتر، میلیاردری مخترع و فعال سیاسی می‌باشد که تبدیل به مهره اساسی در جنگ کنگره Waystar در فصل سوم این سریال خواهد شد.

این بازیگر قرار است به جمع دیگر بازیگر مطرح حاضر در فصل سوم این سریال با نام الکساندر اسکاشگورد (Alexander Skarsgård) که به‌تازگی خبر اضافه شدنش به فصل سوم این سریال اعلام شده، بپیوندد. الکساندر اسکاشگورد قرار است در نقش مدیرعامل و بنیان‌گذار کمپانی در حوزه تکنولوژی با نام لوکاس ماتسون در فصل سوم این سریال به ایفای نقش بپردازد. علاوه بر آدرین برودی و الکساندر اسکاشگورد، از دیگر بازیگران جدیدی که در فصل سوم این سریال حضور خواهند داشت می‌توان به هوپ دیویس (Hope Davis)، لیندا ایمند (Linda Emond)، جیهه کیم (Jihae Kim)، سنا لیثن (Sanaa Lathan) و داسکا نکراسوا (Daska Nekrasova) اشاره کرد.

آدرین برودی اخیراً قراردادی را نیز جهت نقش‌آفرینی در نقش کاراکتری با نام پت رایلی در سریال جدید شبکه HBO که داستانش در دهه ۱۹۸۰ جریان خواهد داشت و درباره تیمی از مسابقات NBA با نام Los Angeles Lakers می‌باشد، امضا کرده است.

این پروژه توسط یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Succession با نام آدام مک‌کی (Adam McKay) خلق شده است. از دیگر بازیگرانی که قرار است در این سریال که هنوز عنوان آن مشخص نشده، به ایفا نقش بپردازند می‌توان به جان سی ریلی (John C. Reilly)، جیسون کلارک (Jason Clarke)، بو بورنهام (Bo Burnham)، جیسون سیگل (Jason Segel) و گبی هافمن (Gaby Hoffman) اشاره کرد.

از قابل‌توجه‌ترین کارهای آینده این بازیگر در بخش فیلم‌های سینمایی نیز می‌توان به فیلم مورد انتظار کمپانی Searchlight Pictures با عنوان The French Dispatch و با کارگردانی وس اندرسن (Wes Anderson) اشاره کرد. همچنین او در پروژه‌های دیگری از جمله فیلمی کمدی با نام El Tonto که اکنون در مرحله پس از ‌تولید قرار گرفته، فیلم Blonde و فیلمی با عنوانی نامشخص با نقش‌آفرینی بازیگرانی نظیر سرشه رونان (Saoirse Ronan)، سم راکول (Sam Rockwell) و دیوید اویلوو (David Oyelowo) و کارگردانی تام جورج (Tom George) نیز نقش‌آفرینی کرده است.

وظیفه کارگردانی و نویسندگی فیلم کمدی El Tonto را بازیگر مطرح هالیوودی با نام چارلی دی (Charlie Day) بر عهده داشته است. فیلم Blonde نیز پروژه‌ای درباره زندگی خواننده معروف آمریکایی با نام مریلین مونرو (Marilyn Monroe) می‌باشد که اندرو دامینیک وظیفه کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت و آنا د آرماس (Ana de Armas) نیز در نقش این خواننده، در این فیلم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که فصل سوم سریال مورد انتظار Succession در چه زمانی در شبکه HBO پخش خواهد شد ولی با این حال، روند فیلم‌برداری فصل سوم آن در حال سپری شدن است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.