بلیک لایولی ستاره فیلم اقتباسی Lady Killer خواهد بود

6 May 2021 - 14:05
Lady Killer

کمپانی نتفلیکس به‌تازگی ستاره مطرح هالیوودی با نام بلیک لایولی را برای نقش‌آفرینی در فیلم اقتباسی خود از سری کمیک بو‌ک‌های «بانوی قاتل» استخدام کرده‌ است.

این فیلم براساس سری کمیک‌ بوک‌های تحسین شده انتشارات Dark Horse Comics با عنوان Lady Killer ساخته خواهد شد. بلیک لایولی (Blake Lively) در این پروژه، در نقش اصلی آن یعنی بانوی قاتل نقش‌آفرینی خواهد کرد و فیلم‌نامه‌نویس و روزنامه‌نگار آمریکایی با نام دیابلو کودی (Diablo Cody) نیز قرار است فیلم‌نامه این فیلم را برای کمپانی نتفلیکس به قلم‌ درآورد. البته کمپانی نتفلیکس در حال حاضر، در جست و جوی کارگردانی برای به عهده گرفتن وظیفه کارگردانی این پروژه است.

کمیک بوک‌های Lady Killer را ژوئل جونز (Joëlle Jones) و جیمی اس. ریچ (Jamie S. Rich) خلق کرده‌اند. داستان سری کمیک بوک‌های کوتاه Lady Killer که در دهه ۱۹۵۰ روایت می‌شود، بر روی خانم خانه‌داری با راز‌هایی تاریک با نام جوزی شولر تمرکز دارد. نقش این کاراکتر را در فیلم اقتباسی کمپانی نتفلیکس، بلیک لایولی ایفا خواهد کرد.

علی‌رغم این‌که این کاراکتر تمام خصوصیات کلیشه‌ای زنی خانه‌دار و دوست داشتنی را دارا می‌باشد ولی او در خفا، قاتل قراردادی برای سازمان مافیایی در محله خود می‌باشد. با شک کردن همسر او به بیرون رفتن‌های شبانه‌اش و همچنین از دست رفتن اعتماد رئیسش به کار او، جوزی شولر تبدیل به هدفی برای از بین رفتن می‌شود.

سری کمیک‌ بوک‌های Lady Killer برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شده و از همان ابتدا نیز مورد تحسین بسیاری از منتقدین قرار گرفته است. این کمیک بوک‌ها در سال ۲۰۱۶ نیز نامزد دریافت جایزه آیزنر (پاداش ویل آیزنر صنعت کمیک) برای بهترین کمیک بوک‌های کوتاه شده است. همچنین ژوئل جونز نیز برای به تصویر کشیدن کاور‌ها و نقاشی‌های این سری از کمیک بوک‌ها، به صورت جداگانه نامزد دریافت جایزه‌ای در این مراسم شده است.

این فیلم اقتباسی تنها نمونه‌ای از قرارداد ادامه‌دار کمپانی نتفلیکس با انتشارات Dark Horse Comics می‌باشد. این قرارداد برای کمپانی نتفلیکس تا به حال بسیار پرثمر بوده چرا که سریال اقتباسی این کمپانی از سری کمیک بوک‌های The Umbrella Academy انتشارات Dark Horse Comics، تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تولید شبکه اینترنتی نتفلیکس شده است. از دیگر پروژه‌های حاصل این قرارداد نیز می‌توان به فیلم اکشن و مهیج کارگردانی شده توسط یوناس اوکرلوند (Jonas Åkerlund) در سال ۲۰۱۹ با عنوان Polar و همچنین انیمیشن آینده شبکه اینترنتی نتفلیکس با نام Mystery Girl اشاره کرد.

از کارهای اخیر بلیک لایولی نیز می‌توان به فیلم اکشن و جاسوسی کمپانی Paramount Pictures با عنوان The Rhythm Section اشاره کرد. این بازیگر در آینده نیز قرار است در فیلم بیوگرافی براساس خواننده معروف آمریکایی با نام مدونا نقش‌آفرینی کرده و همچنین در ساخت سریال آینده شبکه The CW با عنوان Powerpuff نیز نقش داشته باشد. با وجود این‌که هنوز کارگردانی برای هدایت فیلم Lady Killer انتخاب نشده ولی با توجه به استخدام شدن بازیگر بااستعدادی مانند بلیک لایولی برای نقش‌آفرینی در این پروژه، به نظر می‌رسد که این فیلم پتانسیل بسیار بالایی خواهد داشت.

کمپانی نتفلیکس هنوز تاریخی را برای پخش این فیلم مشخص نکرده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.