انتشار پوستر جدید فیلم Spiral: From the Book of Saw

6 May 2021 - 21:07

در حالیکه تنها یک هفته به اکران فیلم Spiral: From the Book of Saw در سینماهای IMAX باقی مانده است،  پوستر جدیدی از این فیلم منتشر شده است.

در پوستر جدید با نوشته IMAX در وسط آن، عکس یک جفت دستبند نشان داده شده است. یکی از دستبندها به شکل اره مارپیچی درآمده است. این طراحی کاملاً متناسب با تم فیلم جدید است و اشاره مستقیمی به عنوان آن و فرانچایز Saw (ارّه) دارد. کیفیت صدا و تصویر پیشرفته مطمئناً بازی ترسناک کارهای تقلیدی فرزند Jigsaw را چشمگیرتر می‌کند.

داستان نسخه جدید فرانچایز ارّه سال‌ها پس از پایان سلطنت وحشتناک Jigsaw اتفاق می‌افتد. پس از آن ظاهراً قاتل جدید بازی‌های مرگبار پدر خود را از نو شروع می‌کند. کارآگاهی به نام ازکیل بنکس با بازی کریس راک (Chris Rock)، شریک تازه کار او با بازی مکس مینگلا (Max Minghella) و پدر بازنشسته‌اش ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) برای کشف هویت قاتل جدید، با هم متحد می‌شوند. در این راه آن‌ها تلاش خود را می‌کنند تا از دام‌های مرگبار این قاتل نجات یابند.

دارن لین بوزمن (Darren Lynn Bousman) که سابقه کارگردانی نسخه‌های Saw II, III, و IV را در کارنامه خود دارد، این نسخه را نیز کارگردانی خواهد کرد. جاش استولبرگ (Josh Stolberg) و پیتر گلدفینگر (Peter Goldfinger) نیز وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این فیلم را بر عهده دارند. Spiral: From the Book of Saw در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) در سینماها و IMAX اکران می‌شود.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.