آغاز فیلمبرداری صحنه‌های نبولا در فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت»

30 January 2017 - 23:00

با ساخت و اکران فیلم موفق Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهشکان» پای دنیاهای دیگری از سری کمیک‌بوک‌های مارول به دنیای سینمایی آن (MCU) باز شد. شخصیت‌های ثابت این سری از جمله استار لرد (Star-Lord)، گامورا (Gamora)، دراکس (Drax) و البته راکت (Rocket) و گروت (Groot) در این فیلم حضور داشتند اما برخی شخصیت‌های مکمل این سری که از محبوبیت نیز برخوردار بودند، برای حضوری پررنگ‌تر در دنباله‌های این سری و البته فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» در نظر گرفته شده‌اند. با سینما گیمفا همراه باشید.

از جمله‌ی یکی از شخصیت‌های مکمل و شرور این سری می‌توان به نبولا‌ی بد ذات (Nebula) با هنرنمایی کارن گیلان (Karen Gillan) اشاره کرد که دخترخوانده‌ی تانوس (Thanos) است که در نتیجه خواهرخوانده‌ی گامورا با نقش‌آفرینی زو سالدانا (Zoe Saldana) می‌شود. اگرچه بار دیگر شاهد این شخصیت‌های آبی پوست در Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» خواهیم بود، اما این تنها حضور آن‌ها در فیلم‌های آینده‌ی دنیای سینمایی مارول نیست؛ چراکه چندی پیش حضور نبولا در «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» تائید شد و اخبار جدید نیز حاکی از شروع فیلمبرداری صحنه‌های وی در این فیلم می‌دهند.

گیلان این خبر را از طریق صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد و خبر از شروع فیلمبرداری سکانس‌هایی که وی در آن حاضر است، در استودیوی پاین‌وود (Pinewood)، که محل اصلی فیلمبرداری «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» است، داد. شایان ذکر است که نبولا نه تنها در این قسمت سری «انتقامجویان» حاضر است، بلکه در چهارمین دنباله‌ی این سری که فعلاً نام مشخصی ندارد نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت.

نبولا تنها شخصیت حاضر از دنیای «نگهبانان کهشکان» نخواهد بود که در سومین دنباله‌ی «انتقامجویان» نقش دارد؛ از جمله دیگر افراد حاضر در این فیلم می‌توان به مانتیس (پوم کلمنتیف)، درکس (دیو باتیستا) و همچنین کراگلین (شون گان) اشاره کرد که فیلمبرداری صحنه‌های آن‌ها نیز آغاز شده است.

دو فیلم «نگهبانان کهکشان: جلد دوم» و «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» به ترتیب در روز‌های جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ (۵ می ۲۰۱۷) و جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ (۴ می ۲۰۱۸)، اکران گسترده‌ی خود را آغاز خواهند کرد.

منبع : ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.