تریلر فیلم اکشن و مهیج The Protégé منتشر شد

13 May 2021 - 14:34
The Protégé

کمپانی لاینزگیت، از اولین تریلر فیلم آینده خود با عنوان «شاگرد» و با نقش‌آفرینی ساموئل ال. جکسون و مگی کیو رونمایی کرده است.

داستان این فیلم اکشن، بر روی آدمکشی با نام آنا داتون تمرکز دارد که به دنبال انتقام از شخصی می‌باشد که استادش را به قتل رسانده است. نقش این کاراکتر را در این فیلم بازیگر آمریکایی با نام مگی کیو (Maggie Q) ایفا کرده و ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) نیز در نقش استاد این کاراکتر در این فیلم ظاهر شده است.

فیلم The Protégé توسط کارگردان اهل نیوزیلند با نام مارتین کمپل (Martin Campbell) کارگردانی شده است. این کارگردان برنده جایزه BAFTA (آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی بریتانیا)، در کارنامه‌اش وظیفه کارگردانی پروژه‌هایی از جمله بیست و یکمین قسمت از فرنچایز جیمز باند با عنوان Casino Royale و فیلم اکشن The Foreigner با بازی جکی چان (Jackie Chan) را بر عهده داشته است.

فیلم‌نامه این فیلم را نیز، نویسنده‌ای با نام ریچارد ونک (Richard Wenk) به قلم درآورده است. از کارهای قبلی این نویسنده، می‌توان به نوشتن فیلم‌نامه فیلم اکشن کمپانی Sony Pictures با عنوان The Equalizer و با نقش‌آفرینی دنزل واشنگتن (Denzel Washington) اشاره کرد.

این فیلم که پیش از این با عنوان دارایی (The Asset) شناخته شده، قرار بوده که روند فیلم‌برداریش در ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ (دی ماه ۱۳۹۸) آغاز شود ولی با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا و شرایط سخت به وجود آمده در روند تولید فیلم‌ها، روند فیلم‌برداری این پروژه نیز متوقف شد تا این‌که در ماه سپتامبر ۲۰۲۰ (شهریور ماه ۱۳۹۹) خبر رسید که این فیلم به کار فیلم‌برداری خود پایان داده و طبق گزارش‌ها، کمپانی Lionsgate برنامه‌ریزی کرده تا این فیلم را در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ (فروردین ماه ۱۴۰۰) پخش کند ولی اکنون این کمپانی با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر، تاریخ اکران رسمی این فیلم را ماه اوت امسال اعلام کرده است.

علاوه بر مگی کیو و ساموئل ال. جکسون از دیگر بازیگران مطرحی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به مایکل کیتون (Michael Keaton) و رابرت پاتریک (Robert Patrick) اشاره کرد. با توجه به بازگشت مارتین کمپل به فیلم‌های جاسوسی، به نظر می‌رسد که فیلم The Protégé یکی از فیلم‌های جالب برنامه‌ریزی شده برای پخش در تابستان امسال باشد.

کمپانی Lionsgate قرار است این فیلم را در تاریخ ۲۰ اوت امسال (۲۹ مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش بگذارد.

تریلر پخش شده از این فیلم را می‌توان از طریق این لینک و پوستر جدید منتشر شده از آن را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

The Protégé

علاوه بر این، خلاصه رسمی منتشر شده از داستان فیلم The Protégé را نیز می‌توان در ادامه خواند:

آنا (با نقش‌آفرینی مگی کیو) که یکی از حرفه‌ای‌ترین آدمکش‌های قراردادی می‌باشد، در بچگی، توسط آدمکشی افسانه‌ای با نام مودی (با نقش‌آفرینی ساموئل ال. جکسون) نجات پیدا کرده و توسط او آموزش دیده است. با به قتل رسیدن مودی به شکل بسیار فجیعی که حکم پدری را برای او داشته و تمام نکات لازم برای زنده ماندن و اعتماد کردن را به او یاد داده، آنا قسم می‌خورد که انتقام او را بگیرد. با درگیر شدنش با قاتلی مرموز (با نقش‌آفرینی مایکل کیتون) که بازی موش و گربه‌ مانندی را با او به راه انداخته‌، رویارویی این دو با یکدیگر، بسیار خطرناک و کشنده می‌شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.