اولین تریلر فیلم The Forever Purge منتشر شد

13 May 2021 - 14:34
The Forever Purge

کمپانی یونیورسال به‌تازگی از اولین تریلر قسمت پنجم از سری فیلم‌های «پاکسازی» با عنوان «پاکسازی ابدی» رونمایی کرده است.

فیلم علمی-تخیلی و اکشن The Forever Purge پنجمین و احتمالاً آخرین قسمت از سری فیلم‌های ترسناک و بسیار محبوب The Purge می‌باشد که قرار است به‌زودی در سینماها به نمایش گذاشته شود.

براساس اطلاعات قبلی منتشر شده از جزئیات این پروژه، داستان فیلم The Forever Purge در ادامه وقایع رخ داده در قسمت قبلی این فرنچایز با عنوان The Purge: Election Year تعریف خواهد شد که در این فیلم شاهد این بودیم که کاراکترهای آن با موفقیت توانستند مراسم پاکسازی‌های بعدی را به کل لغو کنند. داستان فیلم The Forever Purge بر روی دو کاراکتر با نام‌های آدلا و خوان تمرکز خواهد داشت که با فرار کردن از دست کارتل مواد مخدر، خود را در مزرعه‌ای در تگزاس پیدا می‌کنند.

در این مکان، آن‌ها در دام گروهی می‌افتد که قصد دارند علی‌رغم لغو شدن مراسم پاکسازی، همچنان به صورت غیرقانونی به این مراسم ادامه دهند و با به قتل رساندن این زوج، این دو نفر و تمام کسانی که سد راهشان شوند را از بین ببرند. نقش کاراکترهای آدلا و خوان را در این فیلم به ترتیب آنا د لا رگه‌را (Ana de la Reguera) و تنوچ هورتا (Tenoch Huerta) ایفا کر‌ده‌اند. وظیفه کارگردانی قسمت پنجم فرنچایز The Purge را کارگردانی با نام اوراردو گوت (Everardo Gout) بر عهده داشته است. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به فیلم جنایی و اسپانیایی Days of Grace در سال ۲۰۱۱ اشاره کرد.

این کارگردان، فیلم The Forever Purge را به شکل زیر توصیف کرده است:

(این فیلم) داستان فوق‌العاده‌ای از همکاری مردم آمریکای لاتین با آمریکایی‌ها برای غلبه کردن بر ناامیدی و شکست دادن افراد فاسد می‌باشد.

هنوز جزئیات بیشتری از داستان این فیلم در دسترس نیست ولی با این حال می‌دانیم که فیلم‌نامه این پروژه را نویسنده و خالق قسمت اول این فرنچایز با نام جیمز دموناکو (James DeMonaco) به قلم درآورده است. او علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این فیلم، یکی از تولید‌کنندگان این پروژه نیز می‌باشد. دیگر تولید‌کنندگان این فیلم را نیز جیسون بلوم (Jason Blum)، مایکل بی (Michael Bay)، اندرو فرم (Andrew Form)، برد فولر (Brad Fuller) و سباستین کی. لمرسیر (Sébastien K. Lemercier) تشکیل می‌دهند.

علاوه بر آنا د لا رگه‌را و تنوچ هورتا، از دیگر بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به جاش لوکاس (Josh Lucas)، کسیدی فریمن (Cassidy Freeman)، لون رامبین (Leven Rambin) و ویل پاتون (Will Patton) اشاره کرد.

فیلم The Forever Purge که در ابتدا قرار بوده در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ (تیر ماه ۱۳۹۹) در سینماها اکران شود، در ماه مه همان سال توسط کمپانی یونیورسال به علت آغاز همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از سینماها، برای مدت زمان نامشخصی تأخیر خورده بود تا این‌که در ماه ژوئیه ۲۰۲۰، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر این‌که این کمپانی در نظر دارد تا این فیلم را در ماه جولای سال ۲۰۲۱ در سینماها منتشر کند. علاوه بر این فیلم، شیوع ویروس کرونا باعث شده بود که کمپانی یونیورسال تاریخ پخش سه فیلم ترسناک دیگر خود با نام‌های Candyman ،Halloween Kills و Halloween Ends را نیز به زمانی دیگر موکول کند.

در حال حاضر، فیلم The Forever Purge قرار است در تاریخ ۹ ژوئیه سال جاری (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

تریلر منتشر شده از این فیلم را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.