تمایل کارگردان The LEGO Batman Movie به سکان‌داری فیلمی از دنیای سینمایی DC

31 January 2017 - 15:00

با اکران موفقیت‌آمیز فیلم The LEGO Movie «فیلم لگویی» در سال ۲۰۱۴ میلادی که با تحسین منتقدان و بینندگان همراه شد و همچنین حضور جالب توجه نسخه‌ی لگویی ابرقهرمان محبوب دنیای DC، یعنی بتمن، خیلی زود ناشر دانمارکی این فیلم خبر از ساخت فیلمی مستقل بر مبنای این شخصیت با صداپیشگی ویل آرنت (Will Arnett) داد. فیلم مورد بحث The LEGO Batman Movie «فیلم لگویی بتمن» نام دارد؛ حال، کارگردان این فیلم از تمایل خود مبنی بر ساخت فیلمی از دنیای سینمایی DC پرده برداشته است. با سینما گیمفا همراه باشید.

کارگردانی این فیلم بر عهده‌ی کریس مک‌کی (Chris McKay) است که در ساخت و توسعه‌ی آن همکاری نزدیکی با خالقین این دنیای سینمایی لگویی یعنی فیل لُرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) دارد. مک‌کی تجربه‌ی انیماتوری و کارگردانی سریال‌های تلویزیونی نظیر Robot Chicken «مرغ روباتی» و Titan Maximum «ماکسیموس تایتان» را بر عهده داشته است؛ The LEGO Batman نخستین تجربه‌ی بزرگ و مهم مک‌کی در سال‌های اخیر به شمار می‌رود و فرصت خوبی را جهت پیشرفت در این عرصه برای وی فراهم کرده است.

به نظر می‌رسد که کارگردان The LEGO Batman، اهداف بلند پروازانه‌تری در قیاس با این فیلم انیمیشنی دارد و تمایل دارد که در آینده‌ی کاری خود در عرصه‌ی کارگردانی، فرصت سکان‌داری فیلمی از دنیای سینمایی DC را بدست آورد. وی در پاسخ به شخصی که ابراز داشت که تمایل دارد مک‌کی کارگردانی فیلمی از دنیای سینمایی DC را عهده‌دار شود، این خبر را تائید کرد و ضمن تشکر از این کاربر، گفت که خود نیز تمایل به انجام چنین کاری دارد.

متاسفانه مک‌کی در ادامه‌ی بیان عقایدش، اشاره‌ای به ابرقهرمانی که مایل به کارگردانی فیلم آن است، نکرد. اما با توجه به گزارش‌های فعلی DC، به نظر نمی‌رسد که این استودیو مشکل و کمبودی از بابت کارگردانی فیلم‌های یک دهه‌ی آینده‌اش داشته باشد. با این حال باید منتظر اکران فیلم The LEGO Batman که از روز جمعه ۲۲ بهمن ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) آغاز خواهد شد بمانیم تا ببینیم مک‌کی کار خود را به چه صورتی انجام داده است و آیا توانایی ساخت فیلم زنده‌ی ابرقهرمان‌محور را دارد یا خیر.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.