کلیپ جدیدی از فیلم The Conjuring 3 منتشر شد

18 May 2021 - 17:27
فیلم The Conjuring 3

کمپانی برادران وارنر به تازگی کلیپ جدیدی از فیلم The Conjuring 3 که قرار است به زودی اکران شود، منتشر کرده است.

کمپانی برادران وارنر به تازگی کلیپ جدیدی از فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It منتشر کرده است که به نظر می‌رسد این پرسش را مطرح می‌کند که چرا باید صبر کنید تا در ماه اکتبر بترسید وقتی که می‌توانید این کار را در اواسط تابستان انجام دهید؟ به جای این که به ساحل یا مرکز خرید بروید، چرا چند ساعتی را با اد با بازی پاتریک ویلسون (Patrick Wilson) و لورین وارن با بازی ورا فارمیگا (Vera Farmiga) در حالی که درگیر مبارزه با شیطان قدیمی خود هستند نمی‌گذرانید؟ این بار این دو نفر در دادگستری هستند و پرونده بدون هیچ اعتراضی مختمومه است.

این کلیپ اگرچه کوتاه است، اما طعم یک قابلیت روانی لوریان را به طرفداران این فرنچایز می‌چشاند و مسئله این است که چگونه یک دید می‌تواند برای دو محقق علوم فراطبیعی انقدر خطرناک باشد!

وقایع سومین قسمت فرنچایز Conjuring در دهه ۱۹۸۰ و به همراه وارن ادامه می‌یابد، زمانی که در جریان پرونده قتل واقعی آرنه جانسون تماسی با این دو محقق گرفته می‌شود، زیرا ادعای او شامل وجود شیاطین در انگیزه قتل است. در این فیلم جولیان هلیارد (Julian Hilliard)، روآری اوکانر (Ruairi O’Connor) و یوجینی باندورانت (Eugenie Bondurant) نیز ایفای نقش خواهند کرد.

کریستینا ردیش (Christina Radish) با کارگردان این فیلم یعنی مایکل چاوز (Michael Chaves) درباره بازگشت به این فرنچایز پس از کارگردانی فیلم The Curse of La Llorona و ترکیب عناصر ترسناک با یک طرح درام صحبتی داشت. همان‌طور که چاوز اظهار می‌دارد: این واقعیت که این فیلم به یک قتل واقعی می‌پردازد، این فیلم را قادر می‌سازد تا به مکان‌های تاریک‌تری نسبت به فیلم‌های قبلی در این فرنچایز گام بردارد.

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It قرار است ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) در سینماها اکران شود و در همان تاریخ هم برای یک ماه در استریمر HBO Max در دسترس باشد.

در قسمت زیر خلاصه رسمی این فیلم آمده است:

فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It داستانی ترسناک از وحشت، قتل و شر ناشناخته‌ای را به تصویر می‌کشد که حتی محققان باتجربه در زندگی واقعی از جمله اد و لوریان وارن را شوکه می‌کند. یکی پرسروصداترین پرونده‌های آن‌ها، با مبارزه برای روح یک پسر جوان شروع می‌شود. سپس آن‌ها را فراتر از هر چیزی که قبلا با آن مواجه شده بودند می‌برد، تا شاهد اولین ادعای دخالت نیروی شیطانی در رفع اتهام در تاریخ ایالات متحده آمریکا باشد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.