اولین تریلر رسمی انیمیشن Hotel Transylvania 4 منتشر شد

18 May 2021 - 14:02
Hotel Transylvania 4

کمپانی سونی تریلر رسمی چهارمین قسمت از سری فیلم‌های انیمیشنی «هتل ترانسیلوانیا» را منتشر کرد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، این انیمیشن فانتزی و کمدی که با عنوان رسمی Hotel Transylvania: Transformania نیز شناخته می‌شود، قرار است جدیدترین و آخرین قسمت از سری فیلم‌های انیمیشنی بسیار محبوب و پرطرفدار Hotel Transylvania باشد. وظیفه به قلم‌ درآوردن فیلم‌نامه قسمت چهارم این فرنچایز را، انیماتور و کارگردان روسی-آمریکایی با نام گندی تارتاکوفسکی (Genndy Tartakovsky) با همکاری دو نویسنده دیگر با نام‌های آموس ورنون (Amos Vernon) و نونزیو راندازو (Nunzio Randazzo) بر عهده داشته است.

ایده داستانی قسمت چهارم این انیمیشن را نیز گندی تارتاکوفسکی مطرح کرده است. او پیش از این نیز، در نوشتن فیلم‌نامه قسمت قبلی این انیمیشن با عنوان Hotel Transylvania 3: Summer Vacation با نویسنده‌ای با نام مایکل مک‌کالرس (Michael McCullers) همکاری کرده و وظیفه کارگردانی سه قسمت قبلی این فرنچایز را نیز خودش بر عهده داشته است.

ساخت قسمت چهارم این فرنچایز از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شده و در آن زمان کمپانی Sony Pictures Animation تاریخ برنامه‌ریزی شده برای پخش این انیمیشن را ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۱ (یکم دی ماه ۱۴۰۰) اعلام کرده است. در مصاحبه‌‌ انجام شده توسط وب‌سایت Collider با گندی تارتاکوفسکی در اواخر سال ۲۰۱۹، این کارگردان گفته بود که او برای کارگردانی قسمت چهارم، به این فرنچایز باز نخواهد گشت.

او در آن زمان گفته بود که:

آن‌ها در حال نوشتن فیلم‌نامه (قسمت چهارم این فرنچایز) هستند و وظیفه کارگردانی آن نیز بر عهده من نیست؛ بنابراین ما کارگردانی را (برای هدایت این پروژه) استخدام کردیم و بدین ترتیب روند ساخت این انیمیشن به آرامی در حال جلو رفتن است.

کمپانی Sony Pictures Animation تا به حال چندین بار تاریخ اکران فیلم انیمیشنی Hotel Transylvania: Transformania را جا به جا کرده است. در ابتدا این کمپانی تاریخ پخش قسمت چهارم این انیمیشن را از ماه دسامبر ۲۰۲۱ به ۶ اوت همان سال (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) منتقل کرد، سپس آن‌ها تاریخ پخش نهایی این انیمیشن را ماه ژوئیه سال ۲۰۲۱ اعلام کردند.

وظیفه کارگردانی این انیمیشن را دو کارگردان با نام‌های جنیفر کلوسکا (Jennifer Kluska) و درک دریمون (Derek Drymon) با همکاری یکدیگر بر عهده داشته‌اند. انیمیشن Hotel Transylvania 4 کاراکترهای جدیدی را به این فرنچایز معرفی خواهد کرد. نقش کاراکتر دراکولا را در قسمت چهارم این فرنچایز برخلاف سه قسمت قبلی آن برایان هال (Brian Hull) صداپیشگی کرده است. پیش از این نیز، کمدین و بازیگر مطرح آمریکایی با نام آدام سندلر (Adam Sandler) وظیفه صداپیشگی این کاراکتر را در قسمت‌های قبلی این فرنچایز بر عهده داشته است.

به غیر از برایان هال، از دیگر بازیگرانی که در قسمت چهارم این انیمیشن صداپیشگی کرده‌اند می‌توان به اندی سمبرگ (Andy Samberg) در نقش کاراکتر جانی لوگران، سلنا گومز (Selena Gomez) در نقش ماویس، کاترین هان (Kathryn Hahn) در نقش اریکا ون هلسینگ، استیو بوشمی (Steve Buscemi) در نقش وین، دیوید اسپید (David Spade) در نقش گریفین، کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key) در نقش موری، اشر بلینکاف (Asher Blinkoff)، برد آبرل (Brad Abrell) و فرن درشر (Fran Drescher) در نقش یونیس، جیم گافیگان (Jim Gaffigan) در نقش پروفسور آبراهام ون هلسینگ و مالی شنون (Molly Shannon) اشاره کرد.

آلیس دیوی گلدستون (Alice Dewey Goldstone) نیز تنها تولید‌کننده این پروژه می‌باشد.

فیلم انیمیشنی Hotel Transylania: Transformania قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه امسال (یکم مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

تریلر منتشر شده از این انیمیشن را نیز می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.