انتشار اولین تصاویر از شارلیز ترون و کری واشینگتن در فیلم مدرسه خیر و شر

19 May 2021 - 14:56

نتفلیکس اولین تصاویر را از شارلیز ترون و کری واشینگتن در فیلم فانتزی مدرسه خیر و شر، منتشر کرد.

مدرسه خیر و شر (The School for Good and Evil) فیلم فانتزی جدید کمپانی نتفلیکس است که براساس رمان‌های پرفروشی با همین نام نوشته سومان چینیانی (Soman Chainani) ساخته خواهد شد و پال فیگ (Paul Feig) آن را کارگردانی خواهد کرد.

اکنون این کمپانی به همراه بازیگران این فیلم، اولین تصاویر رسمی را از پشت صحنه این فیلم، منتشر کرده است و در این تصاویر شاهد ظاهر و گریم کری واشینگتن (Kerry Washington) و شارلیز ترون (Charlize Theron) در این فیلم هستیم.

در تصویر منتشر شده توسط نتفلیکس، فیگ در کنار ترون و واشینگتن در حال خوشگذرانی در پشت صحنه فیلم دیده می‌شود. ترون دو عکس از خود در پشت صحنه این فیلم منتشر کرده است و واشینگتن نیز اولین تصویر رسمی را از خود در این فیلم، به اشتراک گذاشته است.

این فیلم داستان یک مدرسه را روایت می‌کند که دختران و پسران جوان به آن می‌روند تا راه و رسم تبدیل شدن به شخصیت‌های قهرمان و یا شرور داستان‌ها را یاد بگیرند. در این فیلم، شاهد ورود دو دوست با نام‌های سوفی و آگاتا هستیم که به مدرسه اشتباهی می‌روند.

سوفی که به داستان‌های پریان علاقه دارد و می‌خواهد تبدیل به یک قهرمان شود، به مدرسه شرها برده می‌شود و آگاتا که علاقه‌ای به این داستان‌ها ندارد، وارد مدرسه خیر می‌شود تا تبدیل به یک قهرمان شود.

در فیلم مدرسه خیر و شر، واشینگتن در نقش مدیر شخصیت‌های خیر بازی خواهد کرد و ترون نیز در نقش مدیر شخصیت‌های شر ایفای نقش خواهد کرد. سوفیا ان کروسو (Sophia Anne Caruso)  و سوفیا وایلی (Sofia Wylie) نیز در دو نقش اول فیلم به هنرنمایی خواهند پرداخت.

این فیلم در حال حاضر در کشور ایرلند شمالی در حال فیلم‌برداری است و در زمانی فعلا نامشخص از سال ۲۰۲۲، اکران خواهد شد.

می‌توانید این تصاویر را از صفحه توییتر نتفلیکس مشاهده کنید.

منبع: کمپانی نتفلیکس

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.