تیزر مینی‌سریال Nine Perfect Strangers از شبکه Hulu منتشر شد

19 May 2021 - 21:56
مینی‌سریال Nine Perfect Strangers

شبکه Hulu تیزر جدیدی برای مینی‌سریال Nine Perfect Strangers منتشر کرده است تا اعلام کند که این مینی‌سریال قرار است در ماه اوت و به صورت هفتگی شروع به پخش کند.

این تیزر ۹ مهمان از یک استراحتگاه مرموز را نشان می‌دهد که در حالی که افراد نادیده‌ای در حال زدن زنگ هستند، بی‌صبرانه در گنبدی در جنگل منتظر هستند. این نه مهمان عصبی به نظر می‌رسند تا زمانی که مدیر استراحتگاه یعنی ماشا با بازی نیکول کیدمن (Nicole Kidman) از راه می‌رسد و ورود مهمان‌ها را به Tranquillum House خوش‌آمد می‌گوید و می‌افزاید که کارکنان استراحتگاه قصد دارند شما را خوب کنند. به نظر می‌رسد این مکان ظاهرا آرام نوعی راز پنهان در خود دارد که البته تعجبی هم ندارد؛ زیرا این دقیقا پیش‌فرض کتاب لیان موریارتی (Liane Moriarty) با همین نام است که الهام‌بخش این مجموعه هشت قسمتی شده است.

بازیگران مینی‌سریال Nine Perfect Strangers شامل ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) در نقش فرانسیس، لوک ایوانز (Luke Evans) در نقش لارس، رجینا هال (Regina Hall) در نقش کارمل، بابی کاناواله (Bobby Cannavale) در نقش تونی، گریس ون پاتن (Grace Van Patten) در نقش زوئی، اشر کدی (Asher Keddie) در نقش هدر، مایکل شانون (Michael Shannon) در نقش ناپلئون، سامارا ویوینگ (Samara Weaving) در نقش جسیکا و ملیون گرگ (Melvin Gregg) در نقش بن می‌شوند. فیلم‌نامه این مینی‌سریال حاصل نویسندگی مشترک دیوید ای. کلی (David E. Kelley)، جان هنری باترورث (John Henry Butterworth) و سامانتا اشترواس (Samantha Strauss) می‌باشد. کلی و باترورث همچنین به عنوان مجری پروژه نیز فعالیت دارند. این مجموعه براساس کتابی با همین نام از لیان موریارتی ساخته شده است و کلی پیش از این پروژه با ساخت Big Little Lies از HBO از آثار موریارتی اقتباس کرده بود.

اولین قسمت مینی‌سریال Nine Perfect Strangers قرار است ۱۸ اوت (۲۷ مرداد) در شبکه Hulu منتشر شود.

در قسمت زیر خلاصه رسمی این مینی‌سریال آمده است:

مینی‌سریال Nine Perfect Strangers براساس پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز به قلم لیان موریارتی ساخته شده است که وقایع آن در یک استراحتگاه با سرایی از سلامتی اتفاق می‌افتد. زمانی که ۹ غریبه شهرنشین و تحت فشار برای یک زندگی بهتر به آن جا می‌آیند به آن‌ها قول شفاعت و دگرگونی داده می‌شود. مدیر این استراحتگاه یا همان ماشا زنی است که ماموریت یافته است تا روح و جسم این مهمانان را دوباره زنده کند و ظی ده روز استراحت از آن‌ها مراقبت کند. با این حال، این نه نفر که به طور کامل با هم غریبه هستند اصلا نمی‌دانند که چه چیزی قرار است به آن‌ها آسیب بزند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.