سریال The Wheel of Time برای فصل دوم تمدید شد

21 May 2021 - 13:09

سریال The Wheel of Time (چرخ زمان) قبل از اکران فصل اول برای فصل دوم نیز تمدید شد. با توجه به این که به محض اتمام مرحله تولید فصل اول سریال The Wheel of Time برای فصل دوم تمدید شد، به نظر می‌رسد آمازون نسبت به موفقیت کامل فیلم این اثر اطمینان کامل دارد. آمازون در حساب رسمی توییتر این مجموعه به طرفداران خود اعلام کرد از تماشای این فیلم اقتباسی از مجموعه کتاب‌های رابرت جوردن (Robert Jordan) نهایت لذت را خواهند برد و این سریال فانتزی می‌تواند به موفقیت بزرگی تبدیل شود.

در این توییت، تصویری از فیلم‌نامه قسمت اول فصل دوم نشان داده شده است و در بخش کپشن آن نوشته شده است «با این همه تاورن (Ta’veren) در یک مکان، یک فصل هرگز کافی نیست». در مجموعه کتاب‌های جوردن، Ta’veren افرادی هستند با استعدادهای عرفانی که از سوی نیروی عرفانی چرخ زمان برگزیده می‌شوند تا سرنوشت آنطور که باید رقم بخورد.

راف جودکینز (Rafe Judkins)، شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت:

تصمیم به ساخت فصل دوم حتی قبل از اکران فصل اول نشان از رأی اعتماد به این اثر و کاری است که انجام می‌دهیم. بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم در دنیایی که رابرت جوردن ایجاد کرده است به زندگی و کار ادامه دهیم.

جای تعجب نیست که آمازون در حال حاضر می‌خواهد Wheel of Time را برای فصل دوم تمدید کند زیرا تمامی شرایط لازم برای برای الهام بخشیدن به این مجموعه مهیا هستند.

بازیگران چرخ زمان شامل دنیل هنی (Daniel Henney)، رزمند پایک (Rosamund Pike)، مادلین مادن (Madeleine Madden)، مارکوس رادرفورد (Marcus Rutherford)، بارنی هریس (Barney Harris)، زویی رابینز (Zoe Robins) و جوشا استرادوفسکی (Josha Stradowski) هستند. داستان سریال The Wheel of Time در دنیایی فانتزی و جادویی اتفاق می‌افتد و در مورد مویراین، رییس یک سازمان مخفی موسوم به Aes Sedai، است که دست به مقابله با خطرات مرگبار در حماسه‌ای جهان گستر می‌زند.

هنوز تاریخ اکران فصل اول Wheel of Time اعلام نشده است اما از آنجایی که ساخت آن به طور رسمی به پایان رسیده است، می‌توانیم به زودی شاهد تریلری از سریال باشیم. می‌توانید در این آدرس توییت آمازون درباره این سریال را مشاهده کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.