رونمایی لباس Black Adam در اینستاگرام دوئین جانسون

21 May 2021 - 19:31
دوئین جانسون

ستاره فیلم Black Adam یعنی دوئین جانسون از لباس جدید کاراکتر این فیلم در اکانت خود با ۲۳۸ میلیون دنبال‌کننده به صورت مختصر رونمایی کرد.

وقتی می‌گوییم رونمایی کردن به صورت مختصر، واقعا منظورمان به صورت مختصر است به صورتی که در پست جدیدش تنها دو اینچ مربع از گردن او توسط لباس جدید پوشانده شده است. دوئین جانسون (Dwayne Johnson) هنگامی که به مدت ۳۰ دقیقه در میان یک جلسه با اعضای هیئت مدیره و عوامل سازنده فیلم Black Adam استراحت داشت، دو عکس جدید را در جایی که در حال تبلیغ نوشیدنی ZOA Energy خود بود، به اشتراک گذاشت.

جانسون پس از صحبت در مورد همه خصوصیات ZOA، خاطرنشان کرد که اگر در عکس زوم کنید تکه کوچکی از لباس طلایی بلک آدام را میبینید که از زیر روپوش سیاهش بیرون زده است. او شوخی نمی‌کرد زیرا فقط یک تکه از طلا روی لباس او دیده می‌شود.

این اولین نگاه واقعی ما به لباس کاراکتر آدام می‌باشد، اما طی دو سال اخیر چند تصویر از لباس این کاراکتر توسط گرافیست Bosslogic جمع شده است. این هنرمند برخی از کارهای خود را در توییتر به اشتراک گذاشته است که بلک آدام را در یک لباس کاملا سیاه و یک رعد و برق درخشان در وسط سینه‌اش به علاوه دستکش‌های طلایی و یک کمربند ضخیم به تصویر می‌کشد.

فیلم Black Adam در حال حاضر در مرحله فیلم‌برداری است و به نظر می‌رسد که اضافه شدن اولی لاتوکفو (Uli Latukefu)، ستاره جوان راک، که خیلی‌ها فکر می‌کنند قرار است نقش جانسون جوان را بازی کند، باعث تکمیل گروه بازیگران این فیلم شده است. لاتوکفو به الدیس هاج (Aldis Hodge) در نقش هاوکمن، پیرس برازنان (Pierce Brosnan) در نقش دکتر فیت، کوینتسا سویندل (Quintessa Swindell) در نقش سیکلون، نوا سنتینو (Noah Centineo) در نقش اتم اسمشر و سارا شاهی (Sarah Shahi) در نقش آدریانا توماز پیوست. کارگردانی این فیلم توسط جوام کالت-سرا (Jaume Collet-Serra) انجام می‌شود. وی همچنین با جانسون در فیلم Jungle Cruise از دیزنی نیز همکاری داشت که قرار است ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) در سینما‌ها اکران شود.

فیلم Black Adam قرار است ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) در سینما‌ها اکران شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.