جیسون موموآ در نویسندگی Aquaman 2 نقش داشته است

21 May 2021 - 20:57

جیسون موموآ، بازیگر فیلم Aquaman (آکوامن) اعلام کرد وی یکی از نویسندگان نسخه اولیه فیلم‌نامه Aquaman 2 بوده است. جیسون موموآ (Jason Momoa)، ستاره فیلم Aquaman، در مصاحبه‌ای فاش کرد وی یکی از نویسندگان اولین نسخه فیلم‌نامه Aquaman 2 بوده است. او در طول مصاحبه با اشتیاق در مورد کمک‌ها و مشوق‌هایی که از جیمز وان (James Wan) و دیوید لزلی جانسون-مک گلدریک (David Leslie Johnson-McGoldrick)، کارگردان و نویسنده اصلی هر دو فیلم Aquaman دریافت کرده بود، صحبت کرد.

موموآ در این باره گفت:

من آکوامن را به قدری دوست داشتم که در نوشتن دنباله آن شرکت کردم. بنابراین ما نگارش اولین نسخه از داستان آکوامن ۲ را انجام دادیم و سپس جیمز و نویسنده اصلی ما دیوید آن را به پایان رساندند. همه ما با قلب و شور و اشتیاق خود در این فرایند دخیل بودیم.

موموآ همچنین اعلام کرد کارگردان و نویسندگان فیلم او را در این راه تشویق می‌کردند و از اینکه در خلق این فیلم نقش داشته است به شدت هیجان‌زده بود. موموآ همچنین در مورد نقش آکوامن نیز صحبت کرد و اعلام کرد او در هاوایی متولد شد و در کودکی  آرزو داشت که یک جوان زیست شناس دریایی شود.

به گفته موموآ، او برای شروع فیلم‌برداری دنباله این فیلم در ماه ژوئیه به هاوایی سفر می‌کند. فیلم Aquaman 2 قرار است در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱) اکران شود.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.