دوئین جانسون صداپیشگی کریپتو را در Super-Pets انجام می دهد

22 May 2021 - 08:20
انیمیشن DC League of Super-Pets

خبرگزاری Collider تایید کرده است که دوئین جانسون در اواسط فیلم‌برداری لایواکشن Black Adam قراردادی برای صداپیشگی کریپتو در انیمیشن لیگ Super-Pets امضا کرده است.

سم لوین (Sam Levine) و نویسنده جارد استرن (Jared Stern) کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارند. در این انیمیشن کریپتو در حالی که سوپرمن در تعطیلات به سر می‌برد با یک گربه پرنده برای جلوگیری از جرایم متحد می‌شود. لیگ سوپرپتس اولین انیمیشن برای بهترین دوست سوپرمن خواهد بود و انتظار می‌رود که ۲۰ مه ۲۰۲۲ (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود.

انتظار می‌رود که در کنار دوئین جانسون (Dwayne Johnson) گروهی از صداپیشگان درجه یک حضور داشته باشند. جانسون به نمایندگی از کمپانی خودش به نام Seven Bucks در کنار دنی گارسیا (Dany Garcia)، هیرام گارسیا (Hiram Garcia)، پاتریشا هیکس (Patricia Hicks) و استرن تهیه‌کنندگی این انیمیشن را بر عهده دارند. جان رکوا (John Requa)، گلن فیکارا (Glenn Ficarra) در کنار نیکولاس استولر (Nicholas Stoller) تهیه‌کنندگی اجرایی این انیمیشن را بر عهده دارد. این فیلم توسط گروه انیمیشن برادران وارنر به مرحله ساخت رسیده است و این کمپانی گفته است که از این که شرایط به این خوبی برای این انیمیشن پیش می‌رود تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

جانسون البته در حال حاضر با کمپانی برادران وارنر و DC در فیلم Black Adam همکاری می‌کند. او در این فیلم در کنار نوا سنتینو (Noah Centineo)، آلدیس هاج (Aldis Hodge)، دیمون هونسو (Djimon Hounsou)، مروان کنرزاری (Marwan Kenzari) و پیرس برازنان (Pierce Brosnan) نقش‌آفرینی می‌کند. جوام کالت-سرا (Jaume Collet-Serra) کارگردانی این فیلم که اقتباسی از یک کامیک-بوک است را بر عهده دارد. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به سارا شاهی (Sarah Shahi) و کوینتسا سویندل (Quintessa Swindell) اشاره کرد. این فیلم نیز قرار است ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) در سینماها اکران شود. در نتیجه به نظر می‌رسد که کاراکتر کریپتو سوپرداگ اولین نقش قهرمانی جانسون در DC و در سینماها به حساب بیاید.

انیمیشن League of Super-Pets قرار است درست قبل از روز «آخر هفته یادبود» در سال آینده اکران شود و تقریبا با اکران فیلم‌های Mission: Impossible 7 و John Wick: Chapter 4 همزمان می‌شود. بدون شک این انیمیشن به عنوان یک گزینه خانواده‌پسند قرار می‌گیرد و حدس زدن محبوبیت آن در میان بچه‌ها نیز کار آسانی است. اگر فقط حیوانات خانگی به داخل سینما اجازه ورود داشتند خیلی عالی می‌شد. پروژه بعدی جانسون فیلم Jungle Cruise از کمپانی دیزنی است که او در این فیلم با امیلی بلانت (Emily Blunt) و جسی پلمنز شرور (Jesse Plemons) هم‌بازی می‌شود.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.