هنری کویل برای نقش اصلی بازسازی Highlander انتخاب شد

22 May 2021 - 23:01
هنری کویل

هنری کویل ستاره سریال The Witcher برای ایفای نقش اصلی بازسازی فرنچایز معروف Highlander انتخاب شده است.

خبرگزاری ددلاین گزارش کرده است که هنری کویل (Henry Cavill) که به خاطر نقش خود به عنوان سوپرمن در سه تا از فیلم‌های DC و نقش گرالت از ریویا در سریال The Witcher از نتفلیکس نزد میلیون‌ها نفر شناخته شده است، برای نقش اصلی بازسازی فیلم Highlander از کمپانی Lionsgate انتخاب شده است. این فیلم قرار است به کارگردانی چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) ساخته شود که دوره جدیدی از بزن و بکش را در کنار فرنچایز John Wick آغاز می‌کند.

هنوز مشخص نیست که فیلم Highlander از استاهلسکی یک نسخه بازسازی شده است یا دوباره به تصویر کشیدن نسخه قبلی، که این یعنی ما نمی‌دانیم که آیا کویل قرار است کاراکتر کانر مک‌لود را بازسازی کند یا خیر. کاراکتر کانر مک‌لود برای اولین بار توسط کریستوفر لمبرت (Christopher Lambert) به تصویر کشیده شد و در نسخه ۱۹۸۶ این فیلم ما شاهد لمبرت هستیم که نقش یک اسکاتلندی را در قرن شانزدهم بازی می‌کند و می‌فهمد که او عضوی از یک نژاد است که با گروه مخالف دیگری دشمن خونی و قدیمی هستند. در سمت دیگر این درگیری کلنسی براون (Clancy Brown) در نقش کورگان، بزرگ‌ترین دشمن مک‌لود قرار دارد. این فیلم یک ماجراجویی علمی-تخیلی و وحشیانه است که باعث ایجاد یک فرنچایز کامل، از جمله سه دنباله سینمایی و دو لایواکشن تلویزیونی شده است.

در مورد کویل یا کلارک کنت سابق باید گفت که او چند سال بسیار پرکار در پیش دارد. او اکنون در حال ایفای نقش و فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher است و قرار است در دنباله‌ای برای فیلم Enola Holmes که در سال گذشته اکران شد حضور یابد. هر دو این پروژه‌ها برای نتفلیکس هستند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.