آدام وینگارد یک فیلم علمی تخیلی خواهد ساخت

25 May 2021 - 02:26

آدام وینگارد؛ کارگردان فیلم موفق گودزیلا در برابر کونگ، به زودی یک فیلم علمی تخیلی دیگر را که هاردکور نام دارد، خواهد ساخت.

پس از ساخت فیلم بسیار موفق گودزیلا در برابر کونگ (Godzilla vs. Kong) که در گیشه رکوردهای بسیار خوبی ثبت کرده است، آدام وینگارد (Adam Wingard) پروژه جدید خود را انتخاب کرده است و قصد دارد یک فیلم علمی تخیلی دیگر را بسازد.

این فیلم که هاردکور (Hardcore) نام دارد، براساس یک داستان مصور که توسط رابرت کرکمن (Robert Kirkman) نوشته شده، ساخته خواهد شد. کرکمن به خاطر نوشتن کتاب محبوب مردگان متحرک (The Walking Dead) مشهور شده است.

کرکمن ایده ابتدایی این فیلم را خود نوشته است و وینگارد قرار است علاوه بر کارگردانی این فیلم، فیلم‌نامه این اثر را نیز در کنار ویل سایمون (Will Simmon) بنویسد. این فیلم برای کمپانی یونیورسال ساخته خواهد شد.

این فیلم در دنیایی روایت خواهد شد که یک سازمان توانایی به کنترل گرفتن بدن و رفتار هر انسانی را دارد و یکی از سربازان این سازمان، ۷۲ ساعت برای نجات دنیا وقت دارد.

وینگارد اخیرا اعلام کرده که قصد دارد قسمت دوم فیلم موفق تغییر چهره (Face/Off) را بسازد و هنوز مشخص نشده است که کدام یک از این دو فیلم، پروژه بعدی این کارگردان جوان است.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.