تیموتی شالامی در فیلم Wonka نقش ویلی وانکا را بازی خواهد کرد

25 May 2021 - 14:24

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان تیموتی شالامی قرار است در فیلم Wonka از برادران وارنر نقش ویلی وانکا جوان را بازی کند. پس از مذاکرات فراوان تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) برای بازی در فیلم Wonka از برادران وارنر که بر اساس رمان Charlie and the Chocolate Factory نوشته رولد دال (Roald Dahl) ساخته شده است قرار داد امضا کرده است. پل کینگ (Paul King)، کارگردان فیلم‌های Peddington (پدینگتون)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. فیلم‌برداری Wonka در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

وونکا صاحب بدنام و عجیب یک کارخانه شکلات سازی است که در کتاب ۱۹۶۴ دال و پس از آن کتاب Charlie and the Great Glass Elevator، نقش برجسته‌ای داشت. او همچنین سرپرست Oompa-Loompas است. Oompa-Loompas کوتوله‌هایی هستند که وانکا از شر دشمنان در Loompaland نجات داد. این شخصیت چنان ماندگار بود که اقتباس سینمایی سال ۱۹۷۱ از این کتاب با عنوان Willy Wonka and the Chocolate Factory (ویلی وونکا و کارخانه شکلات سازی) نامگذاری شد. نقش وانکا در این فیلم بر عهده جین وایلدر (Gene Wilder) و در فیلم اقتباسی سال ۲۰۰۵ بر عهده جانی دپ (Johnny Depp) بود.

اوایل سال جاری که دور اول مذاکرات در جریان بود، شالامی در تبلیغات Super Bowl در نقش پسر ادوارد دست قیچی با بازی جانی دپ حضور داشت. این گفتگوها به دلیل عدم دستیابی به توافق در مورد زمانبندی، از هم پاشید، اما سپس موانع برطرف شد و معامله در اواخر هفته گذشته به امضا رسید.

شالامی همچنین در فیلم اقتباسی علمی-تخیلی Dune که در پاییز امسال اکران می‌شود نقش آفرینی خواهد کرد. لازم به ذکر است فیلم Wonka در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما می‌رود.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.