جسی پلمونس به جمع بازیگران سریال جنایی Love and Death پیوست

25 May 2021 - 14:03
Windfall

شبکه اینترنتی HBO Max، جسی پلمونس را برای بازی در نقش اصلی مرد سریال جنایی آینده خود با عنوان Love and Death انتخاب کرده است.

این بازیگر قرار است در سریال Love and Death در کنار الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) که پیش از این برای نقش‌آفرینی در این پروژه انتخاب شده بود، به ایفای نقش بپردازد.

فیلم‌نامه این سریال کوتاه را تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس مطرح آمریکایی با نام دیوید ای کلی (David E. Kelley) به قلم درآورده است. او علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این سریال، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز خواهد بود. از کارهای قبلی این فیلم‌نامه‌نویس می‌توان به سریال بسیار موفق شبکه HBO با نام The Undoing اشاره کرد.

داستان سریال Love and Death، بر روی دو زوج مذهبی تمرکز دارد که به نظر می‌رسد از زندگی خانوادگی خود در شهر کوچکی در تگزاس لذت می‌برند تا این‌‌که یکی (از آن‌ها) تبری را بر می‌دارد و وقایع وحشتناکی را رقم می‌زند. جسی پلمونس (Jesse Plemons) قرار است در نقش کاراکتری با نام آلن گور در این سریال ظاهر شود. این کاراکتر با زن یکی از این دو خانواده با نام مونتگومری در این سریال رابطه دارد. داستان این سریال از کتابی با عنوان Evidence of Love: A True Story of Passion and Death in the Suburbs و جمع‌آوری مقالاتی از ماهنامه تگزاس، الهام گرفته است. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که این سریال براساس داستانی واقعی ساخته خواهد شد.

وظیفه کارگردانی این سریال را لزلی لینکا گلتر (Lesli Linka Glatter) بر عهده خواهد داشت. از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به سریال Homeland شبکه Showtime اشاره کرد. او علاوه بر کارگردانی این سریال، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز خواهد بود. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز می‌توان به نیکول کیدمن Nicole Kidman و پر ساری (Per Saari) از کمپانی Blossom Films به همراه اسکات براون (Scott Brown) و مگان کریدت (Megan Creydt) از ماهنامه تگزاس و همچنین متیو تینکر (Matthew Tinker)، مایکل کلیک (Michael Klick) و هلن ورنو (Helen Verno) اشاره کرد.

سارا اوبری (Sarah Aubrey) از شبکه اینترنتی HBO Max در اعلامیه اخیرش در رابطه با این پروژه گفته است:

داستان این سریال، حکایت گیرایی درباره ناامیدی‌ها و آرزوها‌ی دو زن در شهری کوچکی می‌باشد که در نهایت با یک عمل خشونت‌آمیز و وحشتناک به اوج خود می‌رسد.

با توجه به انتخاب شدن جسی پلمونس برای بازی در این سریال، به نظر می‌رسد که روند توسعه این پروژه با موفقیت در حال سپری شده است. نه تنها او، بازیگر بسیاری خوبی است بلکه محل به دنیا آمدنش نیز شهر دلاس ایالت تگزاس می‌باشد و با توجه به جریان داشتن داستان این پروژه در شهری در ایالت تگزاس، این موضوع می‌توان به باورپذیری نقشش کمک بسیاری کند.

این بازیگر علاوه بر نقش‌آفرینی در پروژه‌های بزرگ، تا به حال با کارگردان‌های مطرحی نیز همکاری کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم درام تاریخی Bridge of Spies و فیلم سیاسی The Post (هر دو) با کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg)، فیلم The Irishman شبکه اینترنتی نتفلیکس با کارگردانی مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese)، فیلم‌ آینده کمپانی اپل با نام Killers of the Flower Moon، فیلم درام روان‌شناختی The Master با کارگردانی پل توماس اندرسن (Paul Thomas Anderson) و فیلم I’m Thinking of Ending Things نتفلیکس با کارگردانی چارلی کافمن (Charlie Kaufman) اشاره کرد.

از کارهای آینده او نیز می‌توان فیلم Jungle Cruise کمپانی دیزنی، فیلم درام آینده کمپانی نتفلیکس با عنوان The Power of the Dog و فیلم ترسناک جدید کمپانی Searchlight Pictures با تولید‌کنندگی گیرمو دل تورو (Guillermo del Toro) با نام Antlers را نام برد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.