رابرت پتینسون قراردادی کلی با کمپانی برادران وارنر می بندد

25 May 2021 - 13:35
رابرت پتینسون

کمپانی برادران وارنر در حال بستن یک قرارداد کلی با رابرت پتینسون است که به موجب آن پتینسون در تمام فرنچایز جدید بتمن ایفای نقش خواهد کرد.

رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در حال بستن قراردادی است که در نگاه اول تمام بخش‌های کمپانی برادران وارنر از جمله Warner Bros. Pictures، New Line Cinema، Warner Bros. Television و HBO Max را در برمی‌گیرد.

پتینسون در بیانیه‌ای اظهار داشت:

کمپانی برادران وارنر و HBO همیشه مترادف با فیلم‌سازی پیشگامانه بوده‌ است. من برای کار کردن با آن‌ها و کشف صداهای جدید هیجان‌انگیز در فیلم و تلویزیون و کمک به آن‌ها برای جان‌بخشی به ایده‌هایشان خیلی هیجان دارم. من سال‌ها است که کار با این استودیو را دوست داشته‌ام و به این فرصت و اشتیاقشان برای امتحان کردن شانسشان بسیار احترام می‌گذرام.

پتینسون پس از جهانی کردن نام خود با سری فیلم‌های Twilight، وارد فیلم‌های مستقل شد و با فیلم‌سازان بااعتباری همچون رابرت ایگرز (Robert Eggers) و بنی و جاش سفدی (Benny and Josh Safdie) همکاری کرد.

این بازیگر اخیرا به دنیای فیلم‌سازی با بودجه زیاد و البته با کاگردانانی با دیدگاه مستقل بازگشته است. او با جان دیوید واشنگنتن (John David Washington) در فیلم کریستوفر نولان (Christopher Nolan) به نام Tenet شروع کرد که پارسال اکران شد. فیلم بتمن که او در آن نقش اصلی را بازی می‌کند توسط مت ریوز (Matt Reeves) کارگردانی می‌شود.

ساخت فیلم اول این فرنچایز اوایل امسال تمام شد و درباره قرارداد جدید این گونه به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر از آن چه تا کنون دیده خوشش آمده است. فیلم بتمن قرار است ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند) منتشر شود.

مدیر بخش تولید و توسعه کمپانی برادران وارنر یعنی کورتنی والنتی (Courtenay Valenti) به همراه مدیر New Line در بیانیه‌ای مشترک اظهار داشتند:

ما از دید تیز رابرت برای شناسایی فیلم‌سازان پویا و جدید بسیار تحت تاثیر قرار گرفتیم. علاوه بر این او به طور مداوم ایده‌های جالب داستان را به صورت فیلم‌نامه‌های جذاب پرورش می‌دهد. ما آن‌قدر هیجان زده‌ایم که برادران وارنر و نیولاین را خانه او کنیم که توانیم از ایده و علاقه خلاقانه او بهره ببریم.

منبع: Hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.