تریلر جدیدی از فصل پنجم سریال Rick and Morty منتشر شد

25 May 2021 - 14:03
Rick and Morty

شبکه تلویزیونی Adult Swim، به‌تازگی تریلر جدیدی را از فصل پنجم سریال انیمیشنی مورد انتظار خود با عنوان «ریک و مورتی» منتشر کرده است.

با نزدیک‌تر شده به زمان پخش فصل جدید این سریال، شبکه Adult Swim نیز با انتشار تریلر جدیدی، طرفداران این سریال را برای تماشای فصل پنجم آن هیجان‌زده کرده است. مانند دیگر تریلر‌های به نمایش گذاشته شده از فصل پنجم این سریال، در تریلر جدید آن نیز می‌توان صحنه‌های مختلفی را از ۱۰ قسمت آینده این سریال مشاهده کرد، که به نظر می‌رسد در این فصل شاهد ماجراجویی‌های دیوانه‌واری خواهیم بود.

این تریلر در ابتدا با محاصره شدن خانه‌ی خانواده اسمیت توسط ارتش آغاز می‌شود، که در این بین کاراکتر ریک با فعال کردن گنبدی صورتی رنگ از انرژی، از خانواده خود در برابر این حمله دفاع می‌کند. در پس‌زمینه این حمله نیز می‌توان صدای کاراکتر سامر با صداپیشگی اسپنسر گرمر (Spencer Grammer) را شنید که می‌گوید چه کسی قصد کشتن آن‌ها را دارد و در جواب او نیز کاراکتر ریک با صداپیشگی جاستین رویلند (Justin Roiland) می‌گوید که: «همیشه یک نفر وجود دارد که قصد کشتن ما را داشته باشد».

علاوه بر این صحنه، سکانس‌های جدیدی را نیز می‌توان در این تریلر از دو قسمت جدید‌ فصل پنجم این سریال با نام‌های Voltron parody و Ocean Man مشاهده کرد. از صحنه‌های بسیاری جالبی نیز در این تریلر رونمایی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به هیولای مرغ مانند بسیار بزرگی که برای شکست دادنش کاراکتر ریک از تفنگ سرخ کننده استفاده می‌کند، شلیک کردن ریک با تفنگ Rick-gun خود به مردم و از همه دیوانه کننده‌تر،‌ مصاحبه کاری که کاراکتر جری قرار است انجام دهد، اشاره کرد.

بدون شک سریال Rick and Morty یکی از موفق‌ترین سریال‌های انیمیشنی بزرگسالانه تاریخ می‌باشد. تولید فصل پنجم این سریال شامل بخشی از قرارداد طولانی مدتی است که شبکه Adult Swim با خالق این سریال در سال ۲۰۱۸ امضا کرده است. در آن زمان، این شبکه دستور ساخت ۷۰ قسمت از این سریال انیمیشنی را صادر کرده بود که ۱۰ قسمت اول آن در قالب فصل چهارم این سریال و ده قسمت بعدی نیز در قالب فصل پنجم به نمایش گذاشته خواهند شد.

همچنین قرار است اسپین‌آف انیمیشنی نیز از این سریال با عنوان The Vindicators تولید شود چرا که شبکه Adult Swim اخیراً خبر ساخت این اسپین‌آف را تائید کرده ولی با این حال این شبکه هنوز تاریخی را برای پخش آن تعیین نکرده است.

چهار فصل پیشین سریال Rick and Morty را در حال حاضر می‌توان در شبکه اینترنتی HBO Max تماشا کرد. برخلاف فصل چهارم این سریال که به دو بخش پنج قسمتی تقسیم شده و هر بخش نیز با فاصله‌ی حدوداً چهار ماه در شبکه Adult Swim پخش شده بود، تمامی قسمت‌های فصل پنجم این سریال قرار است به صورت هفتگی در این شبکه به نمایش گذاشته شود.

قسمت اول از فصل پنجم سریال انیمیشنی Rick and Morty قرار است در تاریخ ۲۰ ژوئن (۳۰ خرداد ماه ۱۴۰۰) در شبکه Adult Swim به نمایش درآید.

تریلر به نمایش درآمده از فصل پنجم این سریال را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.