بن افلک فیلم Batman را کارگردانی نخواهد کرد

31 January 2017 - 21:30

می‌شود گفت اخیراً که جهان توسعه یافته‌ی DC اوضاع خوبی نداشته است و حالا فیلم Batman کارگردان خودش را از دست داده است. گزارشی جدیداً منتشر شده است، خبر از آن می‌دهد که بن افلک که قرار بود در فیلم سولوی بتمن کارگردان، نویسنده، بازیگر و تهیه کننده باشد از پروژه کنار گذاشته خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش سایت ورایتی (Variety)، بن افلک دیگر وظیفه‌ی کارگردانی پروژه را در اختیار ندارد و حالا این سوال برای طرفداران ایجاد شده است که چه کسی قرار است این فیلم که برنامه ریزی شده بود بعد از Justice League «لیگ عدالت» اکران شود را  کارگردانی کند؟ بن افلک بیانیه‌ای داده است که در آن بیان کرده به خاطر احترامی که برای شخصیت بتمن قائل است نمی‌تواند تمرکز لازم برای داشتن وظیفه‌ی کارگردانی، نویسندگی و بازی در فیلم سولوی بتمن را داشته باشد.

شخصیت‌های خاصی هستند که در قلب میلیون‌ها نفر جا دارند. برای بازی در نقش بتمن تمرکز، شوق و بهترین نقش‌آفرینی از جانب من را لازم است. من متوجه شده‌ام که هر دو کار را در آن واحد نمی‌توانم به بهترین نحو انجام دهم. بعد از مشورت با استدیو تصمیم گرفته شد که فرد دیگری را انتخاب کنیم تا در انجام این کار به من کمک کند. من هنوز در این فیلم نقش دارم و فیلم بتمن ساخته خواهد شد، ولی فعلاً به دنبال یک کارگردان هستیم.

کمپانی برادران وارنر نیز در این باره اینگونه اظهار نظر کرده است:

کمپانی برادران وارنر از تصمیم بن افلک پشتیبانی می‌کند و تمام تلاش خود را می‌کند که با کمک او فیلم سولوی بتمن را بسازد.

از آنجایی که تقریباً همه بازی بن افلک در نقش بتمن را قابل قبول می‌دانستند، کنار رفتن او از سمت کارگردانی فیلم، بازخورد‌هایی از جانب طرفدارانش به همراه خواهد داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • mahdivahedimovahd says:

    بن افلک کارگردان خیلی خیلی هست
    ببینید نمی خوام جو بدم
    ولی الان بن افلک بازی می کنه
    نویسنده هم هست
    جای کارگردانو به نظرم نولان می تونه پر کنه
    نه؟
    هر چند بعید به نظر می رسه
    ولی می تونه دنیای دی سی رو نجات بده
    وگرنه کی بهتر از بن افلک
    امید وارم اسنایدر نباشه