تریلر و پوستر فیلم Last Night in Soho از ادگار رایت منتشر شد

25 May 2021 - 22:13

کمپانی فوکس فیچرز اولین تریلر کامل و پوستر فیلم ترسناک و روان‌شناختی جدید ادگار رایت به نام Last Night in Soho با بازی آنیا تیلور-جوی را منتشر کرد.

از همان ابتدای این تریلر قطعه Downtown از پتولا کلارک (Petula Clark) که توسط خود آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) خوانده می‌شود پوششی سوداگرانه به بافت کلیپ می‌دهد و مشخص است که ادگار رایت (Edgar Wright) درباره سفر در زمانی که هیچ چیز آن طور که به نظر می‌رسد نیست، سخن می‌گوید. کاراکتر الوئیز با بازی توماسین مک‌کنزی (Thomasin McKenzie) خود را به صورت غیرمنتظرانه‌ای در دهه ۱۹۶۰ می‌یابد در حالی که اطرافش پر از زرق و برق است، ولی به زودی معلوم می‌شود که ارتباط رازآلود او با کاراکتر تیلور-جوی به نام سندی که او را ستایش هم می‌کند چیزی بیشتر از عواقب شوم در خود دارد. جمله “وقتی گذشته به شما اجازه ورود می‌دهد، حقیقت آشکار خواهد شد” یک عنوان مناسب برای آن‌چه رایت نوید خارق‌العاده و بی‌نظیر بودن آن را می‌دهد، است.

فیلم Last Night in Soho در واقع اولین ماجراجویی رایت به ژانر‌های وحشتناک و روان‌شناختی است. تلاش‌های قبلی او مثل Shaun of the Dead بیشتر بافتی طنزآمیز در کنار زامبی‌ها و ترس و وحشت داشت. در ابتدا قرار بود که این فیلم ۲۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ (۴ مهر ۱۳۹۹) اکران شود، اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) موکول شد و در نهایت تاریخ آن به پاییز تغییر داده شد. در این فیلم تیلور-جوی، مک‌کنزی، مت اسمیت (Matt Smith)، دیانا ریگ (Diana Rigg)، ترنس استامپ (Terence Stamp)، جسی می لی (Jessie Mei Li)، ریتا توشینگهام (Rita Tushingham)، مایکل آجانو (Michael Ajao)، سینویو کارلسن (Synnøve Karlsen) و مارگارت نولان (Margaret Nolan) ایفای نقش می‌کنند. رایت کارگردانی این فیلم را براساس فیلم‌نامه‌ای که توسط کریستی ویلسون-کایرنز (Krysty Wilson-Cairns) و خودش نوشته شده است را بر عهده دارد.

فیلم Last Night in Soho در حال حاضر قرار است ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) در سینماها منتشر شود.

در قسمت زیر خلاصه رسمی این فیلم آمده است:

فیلم هیجان‌انگیز و روان‌شناختی ادگار رایت درباره دختری جوان و پرشوری در زمینه مد است که به طرز مرموزی قادر است وارد دهه ۱۹۶۰ شود و در آن جا با خواننده درخشانی که آن را می‌ستاید مواجه می‌شود. اما دهه ۱۹۶۰ در لندن آن چیزی نیست که به نظر می‌رسد و گویی زمان به همراه عواقب شومی از هم می‌پاشد …

تریلر هیجان‌انگیز فیلم Last Night in Soho را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

در قسمت زیر می‌توانید پوستر این فیلم را مشاهده نمایید.

فیلم Last Night in Soho

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.