نویسنده اسپین آف جدید Game of Thrones با نام ده هزار کشتی مشخص شد

26 May 2021 - 13:46
Game of Thrones

آماندا سگل قرار است وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه اسپین‌آف جدید سریال «بازی تاج‌ و تخت» با نام «ده هزار کشتی» را بر عهده داشته باشد.

از کارهای قبلی آماندا سگل (Amanda Segel) می‌توان به تهیه‌کنندگی اجرایی سریال علمی-تخیلی و جنایی شبکه CBS با نام Person of Interest و سریال Helstrom شبکه اینترنتی Hulu اشاره کرد. سریال ده هزار کشتی یکی از چندین اسپین‌آف‌ در حال توسعه شبکه HBO از سریال Game of Thrones می‌باشد. داستان این سریال بر روی جد خاندان مارتل (یکی از خاندان‌های بزرگ هفت پادشاهی و خاندان اصلی دورن) با نام شاهزاده نیمریا تمرکز خواهد داشت.

این گزارش را وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است.

در دنیای خلق شده توسط جرج آر. آر. مارتین (George R.R. Martin)، شاهزاده نیمریا پس از شکست خوردن از والیریان‌ها، مردم راینار (Rhoynar) را به منطقه‌ای با نام دورن هدایت کرده است. والیریان‌ها اجداد کاراکتر دنریس تارگرین در سریال Game of Thrones می‌باشند. در سریال Game of Thrones نیز، کاراکتر آریا استارک با نقش‌آفرینی میسی ویلیامز (Maisie Williams) برای ادای احترام به این شاهزاده جنگجو، نام گرگ وحشی خود را نیمریا گذاشته بود.

مهاجرت مردم راینار هزاران سال قبل از آغاز وقایع سریال Game of Thrones اتفاق می‌افتد. سریال ده هزار کشتی نیز مانند سریال House of the Dragon، پیش‌درآمد دیگری برای سریال Game of Thrones خواهد بود.

این پروژه، یکی از سه اسپین‌آف جدیدی از سریال Game of Thrones می‌باشد که شبکه HBO به‌تازگی ساخت آن‌ها را تائید کرده است. دو اسپین‌آف دیگر ۹ Voyages و Flea Bottom نام دارند. سریال ۹ Voyages توسط خالق سریال درام تاریخی شبکه HBO با عنوان Rome یعنی برونو هلر (Bruno Heller) در حال توسعه می‌باشد. داستان این سریال نیز بر روی کاراکتری با نام لرد کورلیس ولاریون ملقب به مار دریایی (Sea Snake) تمرکز خواهد داشت که نقش این کاراکتر را بازیگر سریال House of the Dragon با نام استیو توسین (Steve Toussaint) ایفا خواهد کرد.

داستان سریال Flea Bottom نیز در منطقه نمادین کینگز لندینگ (King’s Landing) روایت خواهد شد. علاوه بر این سه اسپین‌آف، صحبت‌هایی نیز در رابطه با اقتباس از داستان‌های Dunk & Egg نوشته شده توسط جرج آر. آر. مارتین و حتی ساخت اسپین‌آفی انیمیشنی از سریال Game of Thrones نیز توسط شبکه HBO شنیده می‌شود. داستان‌های Dunk & Egg در دنیای Game of Thrones جریان دارند.

سریال House of the Dragons از ماه پیش روند فیلم‌برداری خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و انتظار می‌رود که در تاریخی در سال ۲۰۲۲ در شبکه HBO به نمایش گذاشته شود.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.