لوسین لاویسکونت به جمع بازیگران فصل دوم سریال Emily In Paris پیوست

26 May 2021 - 13:46
Emily In Paris

علاوه بر پیوستن لوسین لاویسکونت به جمع بازیگران فصل دوم سریال «امیلی در پاریس»، نقش ویلیام آبادی نیز به یکی از نقش‌های اصلی فصل دوم این سریال ارتقا داده شده است.

ویلیام آبادی (William Abadie) که پیش از این، در فصل ابتدایی سریال Emily In Paris در نقش کاراکتری میهمان با نام آنتوان لمبرت ظاهر شده بود، اکنون قرار است در فصل دوم این سریال، در یکی از نقش‌های اصلی حاضر شود. علاوه بر این خبر، بازیگر جدیدی با نام لوسین لاویسکونت (Lucien Laviscount) نیز به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده است. این بازیگر قرار است در فصل دوم این سریال، در نقش معشوقه کاراکتر امیلی با نقش‌آفرینی لی‌لی کالینز (Lily Collins) به ایفای نقش بپردازد.

ویلیام آبادی در فصل اول این سریال در نقش کاراکتری جذاب، مالک شرکت‌ عطر و یکی از مشتریان کاراکتر امیلی و همچنین به عنوان سرمایه‌گذاری در رستوران کاراکتر گابریل (همسایه امیلی) ظاهر شده بود. این کاراکتر قرار است در فصل دوم این سریال، در زندگی کاراکتر امیلی نقش پررنگ‌تری را داشته باشد چرا که او با کاراکتر گابریل (صاحب رستوران) بر سر چشم‌انداز آینده این رستوران درگیر خواهد شد.

لوسین لاویسکونت نیز قرار است در نقش کاراکتری کنایه‌آمیز، جذاب و بدجنس با نام الفی که در شهر لندن به دنیا آمده و بزرگ شده و از صحبت کردن به زبان فرانسوی یا درگیر شدن در آداب و رسوم این کشور خودداری کرده، در فصل دوم این سریال حضور داشته باشد. با جدی شدن رابطه امیلی با این کاراکتر، هر دوی آن‌ها متوجه می‌شوند که هیچ‌گونه وجه مشترکی را با یکدیگر ندارند.

سریال Emily In Paris توسط فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی با نام دارن استار (Darren Star) خلق شده است. او یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه نیز می‌باشد.

در فصل دوم این سریال بسیار محبوب، شاهد حضور کارگردان‌های جدیدی نیز خواهیم بود که از جمله آن‌ها می‌توان به کاتینا مدینه مورا (Katina Medina Mora) و جنیفر آرنولد (Jennifer Arnold) اشاره کرد.

البته دو کارگردان فصل ابتدایی این سریال با نام‌های اندرو فلمینگ (Andrew Fleming) و پیتر لاور (Peter Lauer) نیز قرار است دوباره وظیفه کارگردانی برخی از قسمت‌های فصل دوم این سریال را بر عهده داشته باشند. تونی هرناندز (Tony Hernandez) و لیلی برنز (Lilly Burns) از کمپانی‌های Jax Media و Fleming نیز به جمع تهیه‌کنندگان اجرایی فصل دوم این سریال خواهند پیوست. دارن استار و لی‌لی کالینز نیز تولید‌کنندگان فصل دوم این سریال را تشکیل می‌دهند.

جرمی او. هریس (Jeremy O. Harris) و آرنود بینوت (Arnaud Binot) نیز قرار است در نقش‌های میهمان در فصل دوم این سریال حاضر شوند در حالی که برونو گوری (Bruno Gouery)، اشلی پارک (Ashley Park)، لوکاس براوو (Lucas Bravo)، ساموئل آرنولد (Samuel Arnold)، کامیل رزات (Camille Razat) و فیلیپین لروی بولیو (Philippine Leroy Beaulieu) نیز دیگر بازیگران فصل دوم این سریال را تشکیل خواهند داد. کیت والش (Kate Walsh) و آرنو ویارد (Arnaud Viard) نیز دوباره در نقش‌های قبلی خود، در فصل دوم این سریال حاضر خواهند شد.

کمپانی نتفلیکس هنوز تاریخی را برای پخش فصل دوم این سریال اعلام نکرده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.