تاریخ نهایی و نحوه پخش انیمیشن Boss Baby 2 مشخص شد

26 May 2021 - 13:46
Boss Baby 2

فیلم انیمیشنی جدید یونیورسال با عنوان «بچه رئیس: کسب‌ و کار خانوادگی» قرار است به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی Peacock به نمایش گذاشته شود.

این انیمیشن سینمایی اکنون قرار است در ماه ژوئیه، هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی Peacock به نمایش درآید. پیش از این نیز، قرار بوده که انیمیشن The Boss Baby: Family Business در تاریخ ۱۷ سپتامبر امسال (۲۶ شهریور ماه ۱۴۰۰) در سینماها اکران شود و سپس در ماه اکتبر (مهر ماه ۱۴۰۰) نیز به صورت اینترنتی در دسترس مخاطبان قرار گیرد.

این خبر را گروه Universal Filmed Entertainment و شبکه اینترنتی Peacock در اعلامیه‌ای مشترک منتشر کرده‌اند. به نظر می‌رسد که تصمیم آن‌ها در رابطه با منتشر کردن این انیمیشن به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی Peacock، مشابه با حرکتی است که کمپانی‌های دیزنی و برادران وارنر برای افزایش دادن تعداد مشترکان شبکه‌های اینترنتی خود با نام‌های دیزنی پلاس و HBO Max گرفته‌اند چرا که هنوز وضعیت باکس آفیس به حالت عادی خود برنگشته است.

فیلم انیمیشنی و خانوادگی The Boss Baby: Family Business قرار است به صورت کاملاً رایگان در دسترس مشترکان Premium شبکه اینترنتی Peacock قرار گیرد.

صاحبان سینماها نیز می‌توانند تصمیم بگیرند که (با توجه به منتشر شدن این فیلم به صورت اینترنتی) آیا می‌خواهند این انیمیشن را در سینماهای خود اکران کنند یا خیر. فیلم The Boss Baby: Family Business، قسمت دوم از انیمیشن اورجینال و پرفروش تولید شده توسط استودیو‌های انیمیشن‌سازی DreamWorks Animation در سال ۲۰۱۷ با عنوان The Boss Baby می‌باشد.

رئیس کمپانی Universal Pictures با نام جیم اور (Jim Orr) با انتشار اعلامیه‌ای در رابطه با این خبر گفته است:

خانواده‌ها بخشی اصلی از تصمیمی بوده‌اند که امروز در رابطه با منتشر کردن انیمیشن DreamWorks Animation با عنوان The Boss Baby: Family Business (به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی Peacock) در ماه ژوئیه گرفته‌ایم تا آزادی انتخاب در نحوه تماشای این انیمیشن شاد، خنده‌دار و صمیمی را در اختیار خانواده‌ها قرار دهیم.

مت اشتراوس (Matt Strauss) مدیرعامل جهانی بخش Direct-to-Consumer کمپانی NBCUniversal نیز در رابطه با این خبر گفته است:

فیلم‌های (انیمیشنی) DreamWorks Animation از انیمیشن Trolls World Tour گرفته تا Shrek و غیره، بهترین عملکرد را تا به این لحظه در میان عناوین شبکه اینترنتی Peacock داشته‌اند و ما مطمئن هستیم که انیمیشن The Boss Baby: Family Business نیز رویداد استریمی فوق‌العاده‌ای را در فصل تابستان امسال رقم خواهد زد.

براساس گزارش منتشر شده توسط کمپانی NBCUniversal، از ماه آوریل سال ۲۰۲۰ تا به حال، حدود ۴۲ میلیون نفر به جمع مشترکان شبکه اینترنتی Peacock پیوسته‌اند.

از جمله بازیگرانی که در انیمیشن The Boss Baby: Family Business صداپیشگی کرده‌اند می‌توان به الک بالدوین (Alec Baldwin)، جیمز مارسدن (James Marsden)، اوا لونگوریا (Eva Longoria)، ایمی سداریس (Amy Sedaris)، آریانا گرینبلات (Ariana Greenblatt)، جف گلدبلوم (Jeff Goldblum)، لیسا کودرو (Lisa Kudrow) و جیمی کیمل (Jimmy Kimmel) اشاره کرد.

این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان در سینماها و شبکه اینترنتی Peacock به نمایش گذاشته شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.