شارلیز ترون در حال توسعه فیلمی درباره موج‌ سواری زنان است

26 May 2021 - 13:46
Charlize Theron

شارلیز ترون و کارگردان فیلم «مولان» یعنی نیکی کارو، در حال توسعه فیلم سینمایی در رابطه با ورزش موج‌سواری زنان برای شبکه اینترنتی نتفلیکس هستند.

کمپانی Denver and Delilah Productions وظیفه تولید این پروژه را بر عهده خواهد داشت. این کمپانی متعلق به شارلیز ترون (Charlize Theron) می‌باشد.

این فیلم براساس مقاله‌ چاپ شده در مجله New York Times ساخته خواهد شد. این مقاله «مبارزه برای (برقراری) عدالت جنسیتی در یک از خطرناک‌ترین ورز‌ش‌های روی کره زمین» نام دارد که توسط شخصی با نام دنیل دوئین (Daniel Duane) به قلم درآمده است. این مقاله به موضوع عدم برابری جنسیتی در ورزش موج‌سواری و زنانی که برای همگانی کردن این ورزش مبارزه کرده‌اند، می‌پردازد که از جمله این زنان می‌توان به بیانکا والنتی (Bianca Valenti)، آندره مولر (Andrea Moller)، پیج آلمز (Paige Alms) و کیلا کنلی (Keala Kennelly) اشاره کرد.

بیشتر فیلم‌هایی که در رابطه با ورزش موج‌سواری ساخته شده‌اند، مانند فیلم‌های اکشن Point Break یا Johnny Tsunami و دیگر فیلم‌های مرتبط با این ورزش، تنها شامل کاراکترهای مرد در نقش موج‌سواران بوده‌اند. البته دو استثنا نیز در این زمینه وجود دارد که یکی از آن‌ها بیشتر فیلمی در رابطه با حمله کوسه‌ها می‌باشد تا ورزش موج‌سواری. این دو فیلم Soul Surfer با نقش‌آفرینی آناسوفیا راب (AnnaSophia Robb) و The Shallows با نقش‌آفرینی بلیک لایولی (Blake Lively) نام دارند.

با این وجود، فیلمی که شارلیز ترون و نیکی کارو (Niki Caro) با همکاری یکدیگر تولید خواهند کرد، کاملاً با این دو فیلم متفاوت خواهد بود چرا که موضوع داستانی آن بر روی چهار زنی تمرکز دارد که در کنار یکدیگر در حال مبارزه برای به دست آوردن حق شرکت در مسابقات موج‌سواری هستند.

فیلم‌نامه این پروژه را نویسنده آمریکایی با نام بکی جانستون (Becky Johnston) به قلم درآورده است. این فیلم‌نامه‌نویس در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه پروژه‌هایی از جمله فیلم رمانتیک و درام سال ۱۹۹۱ با عنوان The Prince of Tides و فیلم سال ۱۹۹۷ برد پیت (Brad Pitt) با نام Seven Years in Tibet را بر عهده داشته است. هنوز عنوانی برای این فیلم انتخاب نشده است.

از کارهای پیشین نیکی کارو می‌توان به کارگردانی فیلم لایو اکشن کمپانی دیزنی با نام Mulan، فیلم درام جنگی کمپانی Focus Features با نام The Zookeeper’s Wife، فیلم نیوزلندی-آلمانی Whale Rider و فیلم درام North Country با نقش‌آفرینی شارلیز ترون اشاره کرد. از کارهای آینده این کارگردان نیز می‌توان فیلم اقتباسی آینده کمپانی آمازون از رمان پرفروشی با نام l Daisy Jones & The Six را نام برد.

امیدواریم که شارلیز ترون در نقش یکی از کاراکترهای اصلی در این پروژه حاضر شود. این بازیگر را به‌زودی می‌توان در نقش کاراکتر سایفر در قسمت نهم از سری فیلم‌های بسیار محبوب Fast & Furious با عنوان F9 مشاهده کرد. او در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری صحنه‌های خود در فیلم آینده کمپانی نتفلیکس با عنوان The School for Good and Evil می‌باشد. از دیگر کارهای آینده این بازیگر نیز می‌توان به قسمت دوم فیلم The Addams Family اشاره کرد. او قرار است در فیلم The Addams Family 2 در نقش کاراکتری با نام مورتیسیا آدامز به ایفای نقش بپردازد.

هنوز اطلاعات دیگری در رابطه با این پروژه از جمله زمان برنامه‌ریزی شده برای پخش آن، منتشر نشده است.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.