نقش آفرینی جی یانگ یو در سریال Expats

26 May 2021 - 22:00

جی یانگ یو بازیگر زن آینده‌دار برای ایفای نقش در سریال نمایشی آمازون با عنوان Expats به نیکول کیدمن پیوست. کارگردانی این سریال بر عهده لولو وانگ (Lulu Wang)، نویسنده و کارگردان فیلم The Farewell است.

سریال Expats براساس رمان Expatriates به قلم جنیس وای کی لی (Janice Y.K. Lee) ساخته شده است و داستان آن در هنگ کنگ در جایی که زندگی جامعه بین المللی مهاجران پس از یک فاجعه ناگهانی خانوادگی برای همیشه گره می‌خورد روایت می‌شود. جی یانگ یو (Ji-young Yoo) در نقش مرسی بازی می‌کند. او فرد بی‌خیال نیویورکی است که درگیر زندگی جامعه مهاجران در هنگ کنگ می‌شود. گرچه قرار بود عزیمت وی به آسیا شروعی تازه برای دوران پس از دانشگاه وی باشد، اما نگرش نداشتن مسئولیت نسبت به زندگی کم کم مشکلاتی را برای او ایجاد کرد. او همیشه اعتقاد داشت از بدو تولد نفرین شده است، و با این اتفاق این عقیده برای او ثابت شد.

در ماه جولای سال ۲۰۱۹ زمانی که وانگ با نقش آفرینی در فیلم The Farewell در اوج هنری قرار داشت آمازون تولید فصل کامل Expats را سفارش داد. وانگ در آن زمان در بیانیه‌ای اعلام کرد:

هنگامی که برای اولین بار رمان جنیس لی را خواندم، بلافاصله مجذوب شخصیت‌های غنی و اکتشاف جهانی و در عین حال صمیمی زندگی در هنگ کنگ مدرن شدم.

این فیلم‌ساز مورد تحسین قرار است به همراه مولف رمان لی و آلیس بل (Alice Bell) نویسندگان این سریال باشند. وانگ علاوه بر کارگردانی تمامی قسمت‌ها، در نقش شورانر نیز فعالیت می‌کند. وانگ و بل در کنار کیدمن (Kidman) و همسرش پر ساری (Per Saari) از Blossom Films و همچنین ترزا پارک (Theresa Park) از Per Capita Productions تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. لازم به ذکر است لی در نقش تهیه‌کننده مشاور نیز فعالیت خواهد کرد.

جی یانگ قبل از بازی در سریال هیجان‌انگیز Moxie به کارگردانی ایمی پولر (Amy Poehler)، در سریال هیولایی Sweet Home نتفلیکس بازی کرده است. او به زودی در کنار جیسون سیگل (Jason Segel) و چری جونز (Cherry Jones) در فیلم The Sky Is Everywhere از جوزفین دکر (Josephine Decker) که در سال ۲۰۲۲ روی رده‌های سینما می‌رود نقش آفرینی خواهد کرد. هنوز تاریخ اکران سریال Expats اعلام نشده است و به نظر می‌سد مدت زمان زیادی تا انتشار آن باقی مانده است.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.