تریلر جدید فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت منتشر شد

27 May 2021 - 11:52
فیلم The Tomorrow War

کمپانی آمازون تریلر جدیدی از فیلم The Tomorrow War به کارگردانی کریس مک‌کی و با بازی کریس پرت منتشر کرده است.

در این فیلم کریس پت (Chris Pratt) نقش یک سرباز آماتور را بازی می‌کند که با سفر در زمان باید زمین را از تخریب شدن نجات دهد. این تریلر به دنبال تیزری با حضور پرت و برخی دیگر از بازیگران فیلم Tomorrow War منتشر شد که به طرفداران نگاهی کلی‌تر به این فیلم علمی-تخیلی بدهد.

این فیلم به نویسندگی زک دین (Zach Dean) و کارگردانی کریس مک‌کی (Chris McKay) که اولین تلاش کارگردانی لایواکشن او نیز می‌باشد، انجام می‌شود. از بازیگران این فیلم می‌توان به یوون استراهوفسکی (Yvonne Strahovski)، جی.کی سیمونز (J.K. Simmons)، بتی گیلپین (Betty Gilpin)، سم ریچاردسون (Sam Richardson)، ادوین هاج (Edwin Hodge)، جاسمین متیوس (Jasmine Mathews)، رایان کیرا آرمسترانگ (Ryan Kiera Armstrong) و کیت پاورز (Keith Powers) اشاره کرد. تهیه‌‎کنندگان این فیلم دیوید الیسون (David Ellison)، دینا گلدبرگ (Dana Goldberg)، دان گرنجر (Don Granger)، جولز دیلی (Jules Daly)، دیوید گویر (David Goyer) و آدام کولبرنر (Adam Kolbrenner) و تهیه‌کنندگان اجرایی آن پرت، راب کوان (Rob Cowan)، برایان الیور (Brian Oliver) و بردلی جی فیشر (Bradley J. Fischer) هستند.

این تریلر ترکیب خوبی از تضاد سفر در زمان که طرح کلی فیلم است به همراه شهروندانی که مجبور می‌شوند در جنگی در آینده حضور پیدا کنند تا جلوی انقراض بشریت را بگیرند، دارد.

فیلم The Tomorrow War قرار است ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) در استریمر Amazon Prime Video منتشر شود.

در قسمت زیر خلاصه رسمی این فیلم آمده است:

زمانی که گروهی از سال ۲۰۵۱ به زمان ما می‌‍‌آیند تا خبری اضطراری را به ما دهند، دنیا از هم می‌‍‌پاشد. خبر آن‌ها این است: سی سال بعد بشر در جنگ جهانی علیه یک گونه بیگانه شکست می‌‍‌خورد. تنها امید زنده ماندن این است که سربازان و غیرنظامیان از زمان حال به آینده منتقل شده و به جنگ بپیوندند. در میان افرادی که انتخاب شده‌اند، معلم دبیرستانی به نام دن فارستر با بازی کریس پرت وجود دارد. دن که مصمم است جهان را برای دختر جوانش نجات دهد، در تلاش ناامیدانه‌ای برای بازنویسی سرنوشت کره زمین با یک دانشمند درخشان با بازی یوون استرهوفسکی و پدر عجیبش با بازی جی. کی. سیمونز همکاری می‌‍‌کند.

https://dl.gamefa.com/user2/video/2021/THE%20TOMORROW%20WAR%20-%20Official%20Trailer%20-%20Prime%20Video.mp4

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.