بازیگر نقش دوران جوانی استیون اسپیلبرگ مشخص شد

27 May 2021 - 18:56

استیون اسپیلبرگ برای نقش دوران جوانی خود، قصد دارد از یک بازیگر کم نام و نشان به نام گابریل لابل استفاده کند.

فیلم فعلا بدون نامی که برگرفته از زندگی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) است، بازیگر نقش نخست خود را پیدا کرده است. اسپیلبرگ پس از بررسی چندین بازیگر جوان، در نهایت گابریل لابل (Gabriel LaBelle) را برای ایفای نقش دوران جوانی خود انتخاب کرده است و لابل در حال انجام مذاکرات نهایی برای بازی در جدیدترین ساخته این کارگردان مطرح است.

پیش از این اعلام شده بود که پل دینو (Paul Dano) در نقش پدر و میشل ویلیامز (Michelle Williams) در نقش مادر اسپیلبرگ در این فیلم بازی خواهند کرد. همچنین حضور ست روگن (Seth Rogen) نیز در نقشی که برگرفته از عموی محبوب اسپیلبرگ است، قطعی شده بود.

اسپیلبرگ در کنار تونی کوشنر (Tony Kushner) در حال کار بر روی فیلم‌نامه این اثر است. کوشنر پیش از فیلم‌نامه فیلم‌هایی چون لینکلن (Lincoln) و مونیخ (Munich) را برای اسپیلبرگ نوشته بود.

همچنین این فیلم نخستین تجربه اسپیلبرگ به عنوان فیلم‌نامه‌نویس پس از فیلم هوش مصنوعی (A.I. Artificial Intelligence) محصول سال ۲۰۰۱ است که اسپیلبرگ علاوه بر کارگردانی، فیلم‌نامه آن را نیز نوشته بود.

این فیلم براساس دوران کودکی و جوانی استیون اسپیلبرگ ساخته خواهد شد. زمانی که وی با دوربین پدر خود شروع به فیلم‌برداری و ساخت فیلم‌های کوتاه کرد تا در نهایت تبدیل به یکی از بزرگترین کارگردانان تاریخ سینما شود.

البته لابل تنها بازیگری نخواهد بود که در نقش اسپیلبرگ بازی خواهد کرد و یک بازیگر دیگر نیز برای بازی در نقش دوران کودکی وی، استخدام خواهد شد. همچنین اسپیلبرگ در حال استخدام چند بازیگر دیگر به عنوان دوستان دوران کودکی خود است چرا که وی اهمیت زیادی به دوستان دوران کودکی خود می‌دهد و قصد دارد در این فیلم، به آنها نیز اشاره کند.

لازم به ذکر است که زمان ساخت و یا اکران این فیلم هنوز مشخص نشده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.