Scarface کارگردان خود را از دست داد، اما یک ستاره به فیلم پیوست

1 February 2017 - 21:12

 دیروز خبری در خبرگزاری‌ها منتشر شد که می‌گفت آنتونی فوکوا (Antoine Fuqua) از پروژه کارگردانی صورت زخمی (Scarface) به دلیل ساخت فیلم ایکوالایزر ۲ (۲ The Equalizer) کنارگذاشته شده‌است. با سینما گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.

با اینکه جای خالی صندلی کارگردانی باعث شد که طرفداران کمی نگران پروژه شوند، اما حضور یک بازیگر با استعداد به نام دیگو لونا (Diego Luna) که اخیرا هم در فیلم روگ وان: یک داستان از جنگ ستارگان (Rouge One: A Star Wars Story) حضور داشت، آن‌ها را خوشحال کرد. البته بعضی از طرفداران به بازگشت فوکوا به پروژه امیدوارند. اگر دلیل کنار گذاشته شدن فوکوا، تداخل زمانی ساخت اکولایزر۲ (دنزل واشنگتن نقش اصلی را بازی می کند) با پیش تولید صورت زخمی باشد، آنها امیدوارند که با اکران اکولایزر ۲ در ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، او دوباره برای ساخت فیلم بازگردد.

«صورت زخمی» در سال ۱۹۸۳ به کارگردانی برایان دی‌پالما (Brian De Palma) با بازی آل پاچینو (Al Pacino) و میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) و فیلم نامه الیور استون (Oliver Stone) در واقع نسخه بازسازی و بازنگری شده «صورت زخمی» محصول ۱۹۳۲ به کارگردانی هاوارد هاکز (Howard Hawks) و ریچارد راسن (Richard Rosen) با فیلم‌نامه بن هکت (Ben Hecht) و بازی پل مونی (Paul Mooney) بود.  فیلمنامه فیلم حاضر را کسانی مانند جاناتان هرمن (Jonathan Herman) و دیوید آیر (Favid Ayer) در بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ برای استودیو  یونیورسال نوشتند. اما حالا ترنس وینتر (Terence Winter) به کار گماشته شده‌است تا فیلم نامه‌ را به روزرسانی کند.

داستان فیلم ۱۹۸۳ صورت زخمی در شیکاگو  و میامی فلوریدا در میان گنگسترهای مهاجر خارجی جریان داشت و به اوج و نابودی یک قاچاقچی مواد مخدر کوبایی می‌پرداخت. اما حالا در بازسازی جدید مهاجاران مکزیکی جای کوبایی‌ها را در فیلم گرفته‌اند و فیلم در لس آنجلس جریان دارد.

منبع : screen crush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.