اولین تریلر Escape Room: Tournament of Champions منتشر شد

28 May 2021 - 13:09

شرکت سونی اولین تریلر فیلم Escape Room: Tournament of Champions را که دنباله نسخه ۲۰۱۹ است منتشر کرد.

در تریلر منتشر شده، زویی با نقش آفرینی تیلور راسل (Taylor Russell) و بن با بازی لوگان میلر (Logan Miller) که از بازماندگان فیلم قبلی یا همان Escape Room هستند، پس از آنکه فهمیدند شرکتی که بازی‌های مرگبار فرار را درست کرده است در منهتن پنهان شده است، تصمیم می‌گیرند نبرد را مستقیماً به طرف آن بکشند. پس از آنکه واگن مترویی که در آن بودند توسط شرکت قطع می‌شود، تمام برنامه آن‌ها بهم می‌خورد و در نهایت در یک سری دیگر از معماهای کشنده گیر می‌افتند. عجیب‌ترین بخش ماجرا این است که ظاهرا سایر مسافران واگن مترو همگی از بازماندگان قبلی اتاق فرار بودند. زویی و بن باید با همکاری چهار بازمانده دیگر تلاش کنند از مجموعه تله‌های جدید فرار کنند.

این تریلر همچنین چگونگی طراحی اتاق‌های فرار جدید برای از بین بردن قهرمانان بازی را به تصویر می‌کشد. واگن مترو خود تبدیل به یک قفس بزرگ الکتریکی می‌شود، و اتاقی که شبیه لابی هتل است پر از لیزرهای مرگبار می‌شود. اتاق ساحل که قبلاً در اولین تصاویر فیلم نشان داده شده بود، به تله شن روان تبدیل می‌شود. همچنین در بخشی از تریلر شاهد سقوط هواپیما که در پایان فیلم اول در اتاق ویژه مشاهده کردیم هستیم.

فیلم‌‎نامه Escape Room: Tournament of Champions توسط ویل هونلی (Will Honley)، اورن اوزیل (Oren Uziel) و ماریا ملنیک (Maria Melnik) و دانیل تاچ (Daniel Tuch) به امضا رسید. این فیلم براساس داستانی از هونلی و کریستین لاواف (Christine Lavaf) و فریتس بوم (Fritz Bohm) ساخته شده است. لازم به ذکر است ملنیک به همراه برگی اف شات (Bragi F. Schut) بر روی فیلمنامه فیلم اول کار کرده بود. در این دنباله همانند نسخه Escape Room، آدام روبیتل (Adam Robitel) بر کرسی کارگردانی و نیل اچ موریتز (Neal H. Moritz) بر کرسی تهیه‌کنندگی نشسته‌اند.

تاریخ اکران فیلم Escape Room: Tournament of Champions چندین بار دچار تغییر شد اما در نهایت در تاریخ ۱۶ ژوئیه (۲۵ تیر) روی پرده‌های سینما می‌رود. در قسمت زیر می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید.

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.